Gå til innhold

Min solgte E36 cab ;(

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

Har du vert på ringen med bilen? Pen bil forresten :)

Forrige eier hadde vært der en dag på et BMW-treff :) Han hadde bare kjørt rundt banen en gang. Men jeg har ikke vært der (enda). Men tenkte meg ned til sommeren eller neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En drøm av en sommerbil dette :D Vedder på du gleder deg!!

Takk skal du ha :) Hyggelig å høre :D Er meget fornøyd med bilen. Synes faktisk motoren er helt grei også, selvom det ikke er noen krutt-tønne, så er det drag nok for meg som egentlig bare bruker den et halvt år, altså sommerhalvåret :) Det er jo og blir en ren sommerbil :)

Men ja, gleder meg som et barn til å ta den helt ut av garasjen og begynne å bruke den hver dag, sette på sommerdekk og felg nr.2 og ta ned taket og kjøre :) Håper bare den tid kommer snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut en lydfil/videofil av eksosen etterhvert? :)

Skal høre med en kamerat en dag de slutter å salte veiene her om han ksn filme når jeg kjører. At han står utenfor, ved siden av bilen, så kjører jeg på så dere kan høre lyden i det. Etter det kan jeg ta å filme innenfra når jeg kjører så dere kan høre lyden innenfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen forslag som ikke er altfor dyre? :)

Jeg har M3 speil liggende som skal bli lakkert uken etter påske og skal bestille meg M-sidelister i påsken, men noe mer utenom dette jeg burde gjøre? :)

Skal forresten kjøre den til et verksted til søndagen og klargjøre den helt for våren med vasking, polering, bytte av dekk, bytting av felger osv. Så da legger jeg ut noen bilder mens kameraten min og jeg holder på der. Han kjører faktisk BMW han også :) 1997 mod 520i manuell. Strøkent eksemplar. Legger ut bilder av bilene til søndagen :)

Men som sagt, kom gjerne med forslag til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli bra i og med at jeg allikevel hadde tenkt til å bytte glassene i lysa. Like greit å bare bytte hele greiene, så får jeg linse til xenonlysa også. M-sidelistene er tøffe :) I og med at de da følger tykkelsen som listene på frontfanger og bakfanger synes jeg dette ser mer riktig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig nice med ekosen ja:) Tipper du er nøyd med lydbildet også.

Så det forresten på Greåker, Showtime sist helg.Jeg kom svingende inn i A6n..Så ut som du vasket bilen el.no.. Ser veldig pen ut den cab'n din !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig nice med ekosen ja:) Tipper du er nøyd med lydbildet også.

Så det forresten på Greåker, Showtime sist helg.Jeg kom svingende inn i A6n..Så ut som du vasket bilen el.no.. Ser veldig pen ut den cab'n din !

Eksosen er jeg strålende fornøyd med både når det gjelder utseende og lydbildet. Var litt mye lyd for meg med åpent filter så det ble byttet til originalt dagen etter :P hehe.. Kunne bare kommet bort veit du :) Biter ikke :P Hadde du sagt Ellingsen fra bimmers så hadde jeg skjønt det var deg med en gang :P Ja, stemmer nok at jeg vasket den her om dagen. Både i går, dagen før og dagen før det igjen var jeg på greåker å vasket :)

Takk for det Ellingsen :) Håper på å få sett din før den kjører av gårde med ny eier også :?

Er fornøyd med bilen selvom det fortsatt er noen ting som mangler. M-speil og M-sidelister kommer jo på nå rett over påske, så tar jeg M-bakfangeren i sommer eller til vinteren :) Blir litt feil å jukse med original bakfanger å bare putte på en diffusor, selvom jeg ble veldig fornøyd med det i "første omgang" også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...