Joan E36 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Se her ja, blir stas! Takk for det Håper på det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Syns det er finere med original lyktene jeg da Alle har AE. Planer om M-speil og eller? Ja, synes de originale lyktene er fine jeg også, men ser så uoriginalt ut med xenon i de originale lyktene I og med at de ikke har sånn "xenonkule" i nærlysene. Så var lyktene mine så stygge allikevel, men om det ikke blir bra, så bytter jeg til originale igjen Bare gøy å prøve noe nytt M-speil har jeg, de skal lakkeres etter påsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Man får linselykter uten AE også Høres bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Man får linselykter uten AE også Høres bra Hvor får man tak i dette da? Eventuelt så går det jo ann å la være å koble til AE? Eller vil man se tydelig at det er AE ringer rundt lyktene da? Får bare teste å se hvordan det blir Men er egentlig helt enig i deg. Er så mange som har det nå, men på en annen måte så hadde jeg liksom litt lyst til å se hvordan det ble, men hvis ikke jeg liker de så selger jeg de igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Alt må prøves vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hehe Det må det veit du Om jeg ikke liker de nye lyktene, så selger jeg de og kjøper nytt glass og ny svart innvendig plast så de blir som nye Men lyktene kommer vel forhåpentligvis i dag eller i morgen, så da finner jeg fort ut om jeg vil ha de eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Nå er bilen nypolert og vokset, det samme er sommerfelgene, så til Fredag så skal jeg kjøre ut på hvaler ved vannet å få tatt noen "sommerbilder" av bilen min med taket nede. Da skal jeg love dere at den skal være 100% ren om været er bra, med sommerfelgene og taket nede Håper bare været tillater det. I dag har det jo vært sinnsykt fint vær, så håper det fortsetter. Det fortjener vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Man får linselykter uten AE også Høres bra Hvor får man tak i dette da? Slenger meg på den jeg ^^ (håper det ikke er sant, siden jeg nettopp har kjøpt nye lykter ) Blir forresten bra denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Gleder meg til bilder... Fikk polert bilen i dag selv. Skikkelig Meguiars runde. Fått vårfølelse nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Hei folkens Vært på ferie, så har ikke vært her på en stund. Bilder skal jeg prøve å få tatt nå i ettermiddag da det ikke ble noe vær til å ta bilder forrige uke Men nå er det cabvær Så skal jeg prøve å få montert lyktene i dag eller i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Så ut som du kosa deg litt med taket nede istad ja! perfekt vær idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Nå er nye lykter på vei Håper det blir bra Vær jævla forsiktig med de. Fester til blinkers knakk hos meg :/ Ellers er det kjempelykter, lyser veldig bra og har pene AE ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Så ut som du kosa deg litt med taket nede istad ja! perfekt vær idag Er knallvær nå om dagen, så det har blitt mange turer med taket nede Deilig at sommeren er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Nå er nye lykter på vei Håper det blir bra Vær jævla forsiktig med de. Fester til blinkers knakk hos meg :/ Ellers er det kjempelykter, lyser veldig bra og har pene AE ringer. Har ikke fått montert de enda jeg er litt treig Men takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå