Dr_S Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Flott bil, men jeg likte den bedre med Motorsport felgene. Jeg liker ikke cab med nakkestøtter bak, den ser mye mere "clean" ut uten disse (og hekkspoiler) Liker også de orange blinklysene, men hvis du absolutt skal bytte, så bytt til grå, så du får noen som er lik farge som lykteglassene foran. Sota ja, faktisk ennå penere på den fargen din Kan anbefale GS sine, de har jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 ja, kanskje sota blinkere hadde vært noe! Da blir det ikke så veldig fremhevende i og med at de går mer i ett med lysene mine. GS sine ja. Skal undersøke dette! Takker for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Jeg tenkte meg ut på "låven" der jeg har fått leid plass til vinterlagring av bilen min i morgen eller til helgen, og da tenkte jeg at jeg skulle knipse noen flere bilder av den så dere kan få sett den innvendig og bakfra og motorrom osv. Det var strøkent når jeg kjørte den ut for 3 uker siden, men er mulig det er litt støv osv på lakken nå Men bilder blir tatt allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 meget pen bil du har hadde selv samme fargen på e36 jeg eide før den jeg har nå...ang blinkere så liker jeg hvite best,faktisk det første jeg byttet på min var til hvite blinkere.. taket syns jeg er finere i bilens farge.. men det er jo mange delte meninger her og bra er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 meget pen bil du har hadde selv samme fargen på e36 jeg eide før den jeg har nå...ang blinkere så liker jeg hvite best,faktisk det første jeg byttet på min var til hvite blinkere.. taket syns jeg er finere i bilens farge.. men det er jo mange delte meninger her og bra er det Hyggelig å høre Er meget fornøyd med fargen. Ja, er litt i tvil på blinkerne. Jeg får ikke helt bestemt meg Men taket blir i bilens farge slik det er nå Har bestem meg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Nydelig bil, fin farge. Må få deg nakkestøtter bak, så ser den ikke så naken ut med taket nede.. Syns det er pnest når den blir helt flat når man tar ned taket.. Altså jeg stemmer for ikke nakkestøtter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Nydelig bil, fin farge. Må få deg nakkestøtter bak, så ser den ikke så naken ut med taket nede.. Syns det er pnest når den blir helt flat når man tar ned taket.. Altså jeg stemmer for ikke nakkestøtter bak signerer på dette jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Takker for enda fler tips og råd hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Nydelig bil, fin farge. Må få deg nakkestøtter bak, så ser den ikke så naken ut med taket nede.. Syns det er pnest når den blir helt flat når man tar ned taket.. Altså jeg stemmer for ikke nakkestøtter bak signerer på dette jeg og Totalt uenig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Godt det fortsatt er go å dårlig smak Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 hehe Veldig mye delte meninger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 smaken er som baken...fin og rund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Jeg hiver meg på:synes ikke du skal ha nakkestøtter bak! Når det gjelder blinklys, så synes jeg du skal kjøpe sota/røkfaget så de passer bedre med frontlyktene. Jeg ville valg svart cab, men smaken... Pen farge på bilen, hadde en calypsorød coupe for en del å siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 smaken er som baken...fin og rund Hehe Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Jeg hiver meg på:synes ikke du skal ha nakkestøtter bak! Når det gjelder blinklys, så synes jeg du skal kjøpe sota/røkfaget så de passer bedre med frontlyktene. Jeg ville valg svart cab, men smaken...Pen farge på bilen, hadde en calypsorød coupe for en del å siden... Ja, blir nok til at jeg kjæper meg grå blinkere foran og på sidene og enten helt røde lykter bak eller røde med hvite blink om jeg da ikke liker det, så kan jeg heller bytte tilbake til originalt igjen Men takker for tips ja, fargen har jeg blitt veldig glad i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå