Joan E36 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hello again sirHer ser du festebrakettene bak til e30 iallefall. Til venstre ser du de maljene jeg snakket om og disse passer overens med de svarte toppene på brakettene til høyre. De 4 skruene er festet til brakettene på ryggen. Håper dette var en litt bedre forklaring Lykke til med en koselig jobb der skitne fingre nesten ikke forekommer Hei igjen ja Der fikk jeg en veldig god forklaring ja Da skjønte jeg det veit du! Ja, det så mer ut som en "kosejobb" hvor man ikke blir møkkete og må ligge under bilen osv ja Tusen takk for hjelpen! Mvh Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Her kommer noen bilder av Scorpion bakpotta som har ankommet og luftekanaler til bremsene og det nye stereoanlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 lekker eksos.. kva kosta noko slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 lekker eksos.. kva kosta noko slik? Heisann! Takk for det Har lett utrolig lenge etter noe som virkelig kler BMW E36, og etter nesten et år med titting og mye om og men, så havnet det på Scorpion STW M3 bakpotte. Jeg var egentlig ikke ute etter noe mer lyd i bilen, men ute etter doble potter noe i likheten av det som står på M3, og dette var da det nærmeste man kan komme. Anlegget betalte jeg ca 4500 kr for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Fådd montert potta? Lurer på å kjøpe en slik selv til min cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 bare å kappe av litt på det ene røret, så får du m3 look også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Tror du vil bli fornøyd med lyden av eksosen nå. Scorpion lager kanskje det beste, bortsett fra Eisenmann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 syntes de bråker litt mye jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hm, mener å huske det var en fin, dyp buldring av den siste jeg hørte. Kanskje det var et annet merke? Mener bestemt at eieren sa det var Scorpion han hadde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 cise her på forumet har scorpion på en 2 liter... syntes det er for mye lyd jeg... fint på tomgang, men for mye "leven" ved høyere turtall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 cise her på forumet har scorpion på en 2 liter... syntes det er for mye lyd jeg...fint på tomgang, men for mye "leven" ved høyere turtall... Mobber du potta mi!! hehe.. nei men skal være enig med at det bråker temelig godt.. fint på tomgang ja og rått ved 4500 -6500 omdr. men mellom det bråker det sinnsykt.. har fått en del klaging fra folk som sitter bak at det bråker så mye at man ikke hører hva de foran sier.. men men. det var gøy med den potta de første mnd men begynner å bli temelig lei den nå.. kansje ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 ja, er vel på tide viktig med litt mobbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Har hørt veldig mye bra om lyden på anlegget, men jeg håpet liksom ikke at det bråket så altfor mye Ble litt nervøs når dere sa at det bråket utrolig mye på mellom registeret Jeg kjøpte den mest for utseendet, men gleder meg utrolig til å sette det på Men skjønner ikke at den bakerste delen på potta (bakpottta) kan bråke så mye? Hadde skjønt det om man fjernet kat og hadde strake rør rett ut, men trodde ikke bare bakpotta skulle lage noe overdrevet lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Har hørt veldig mye bra om lyden på anlegget, men jeg håpet liksom ikke at det bråket så altfor mye Ble litt nervøs når dere sa at det bråket utrolig mye på mellom registeret Jeg kjøpte den mest for utseendet, men gleder meg utrolig til å sette det på Men skjønner ikke at den bakerste delen på potta (bakpottta) kan bråke så mye? Hadde skjønt det om man fjernet kat og hadde strake rør rett ut, men trodde ikke bare bakpotta skulle lage noe overdrevet lyd? det blir nesten som å kjøre uten bare litt mindre bråk.. men skal være enig at det er fint på utseende ja.. for å si det sånn.. du vil ivertfall merke at folk snur seg..hehe.. men det er jo bare gøy det.. og med et åpent luft-filter blir det extra gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Huff Håper ikke det er sånn helt drøyt i allefall Men hvordan er det når man ligger i en fast hastighet som f.eks på E6 i 100 km't da? Er det sånn at det bråker hele tiden eller bare når man drar på litt? Ja, har sett et par BMWer med Scorpion anlegg, og det så utrolig bra ut, men har aldri hørt lyden i det da bilene jeg så det på stod stille. Greit at det bråker litt, det var jeg forberedt på, men håper bare ikke det bråker noe helt sinnsykt slik at det blir ubehagelig å kjøre lange turer osv med. For det er det bilen blir mest brukt til Men når andre overlever det, så skal vel jeg overleve det også Men er det fin lyd i det eller er det sånn jallalyd som bare bråker noe helt sinnsykt og ikke egentlig fremhever rekke 6ern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå