Gå til innhold

Min solgte E36 cab ;(

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Scorpion bråker nesten ikke på mellomregisteret.. Det høres nesten ikke.. Fremhever fin sekserlyd..

På langkjøring derimot?! La meg bare si det slik at langkjøring er grunnen til at jeg bytta.. Forferdelig slitsomt om du holder ett visst turtall..

Jaja, det går helt greit da.. Liker du litt lyd er den knall.. Hadde sykt mye ettertenning med den, så rått sånn sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører det er litt delte meninger om lyden i Scorpion her :P

Jeg har ikke peiling egentlig, men er litt skeptisk til langkjøring bare. For når jeg kjører rundt for å kose meg noen små turer, så er det ikke så farlig med litt lyd. Da er det bare tøft at sekseren blir fremhevet :)

Men er veldig skeptisk på langkjøring.

For har sittet på mange biler som har hatt effektanlegg som bare bråker, og det er sinnsykt irriterende på lange turer :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor du ligger hen på registeret.. 100 km/t tror jeg ikke er noe problem.. Det er vel helst under 2500 det er slitsomt, også er det jo bare tøft over 5000 da ;)

I 100 km't har jeg ca 2900 omdreininger, så lurer veldig på hvordan lyden er fra 2500 og opp til ca 3500 omdreininger :P

Er et sted mellom 1800 rpm til 3000 rpm jeg pleier å ligge.

Takker for svar og hjelp folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det er noe brumming på scorpion anlegget under last og hvor mye bestemmes hvor mye av gasspjeldet som er åpent.

Har det selv på min bil, da med m52b28 motor og vil påstå det er absolutt i klasse med eisenmann ved 4000rpm og opp, sykt hærlig sekserlyd.

Eisenmann skal vel være mer diskre på lavere turtall, men det koster vel over det dobbelte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du selge bilen din ?

Syns eg såg den på autodb..

kan det stemme...

Ja, lurte på å selge den fremfor en BMW E39 528. Men når alt kom til alt så er jeg så utrolig fornøyd med bilen min at jeg ikke klarte å selge den. Så den er ikke til salgs lenger :P

Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe brumming på scorpion anlegget under last og hvor mye bestemmes hvor mye av gasspjeldet som er åpent.

Har det selv på min bil, da med m52b28 motor og vil påstå det er absolutt i klasse med eisenmann ved 4000rpm og opp, sykt hærlig sekserlyd.

Eisenmann skal vel være mer diskre på lavere turtall, men det koster vel over det dobbelte også.

Ja, Eisenmann er vel noe dyrer, men tror ikke det er sånn kjempeforskjell? Trodde de var et par tusen dyrere eller noe slikt jeg?

Men er vanvittig spent på lyden i Scorpion STW M3 anlegget. Har hørt mye bra om det og de fleste jeg har snakket med er strålende fornøyd med dette anlegget, spesielt til rekkeseksere. Så det blir utrolig spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg på værmeldingen at det er meldt mildere fra uka som kommer :D Dette hadde vært glimrende, bare de slutter å salte veiene her hvert kvarter, så skal jeg endelig kjøre hjem bilen min fra vinterlagring og montere effektanlegg, bremseluftkanaler og nakkestøttter bak. Krysser fingrene for fint vær med plussgrader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...