Gå til innhold

Min solgte E36 cab ;(

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

har et par kompiser med scorpion på 325.

Han ene er han på filmen som var linka forresten.

Man får veldig mye for pengene. Sykt pen lyd.

Det jeg har merket meg er at man kan bli sliten av det om man sitter baki, men når jeg setter meg forran legger jeg ikke merke til det uansett turtall.

Da er det ikke noe pes å kjøre langtur.

Mener også å huske at det var litt bass lyd på lave turtall i starten, og etter en ukes tid ble det bedre. Dette har jeg erfart på andre biler / potter også.

Aner ikke hvorfor.

Så er spørsmålet hvordan den er på cab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei :)

Det er bra! For de fleste sier at det er et godt anlegg, mens andre sier det er for mye lyd i det. Jeg var egentlig ikke ute etter så mye lyd, men mest for "pynten". Men selvfølgelig, om det er pen lyd, så gjør det ingenting :P Blir aldri lei en rekkesekser fra BMW :) Men blir utrolig spennende som du sier og prøve dette på en cab :) De er jo ikke akkurat lydisolerte :P

Men er da mulig at lyden vil spre seg enda mer fordi det er så mye luft rundt og at det nesten vil høres mindre når jeg tar av taket grunnet mye annen lyd som man hører rundt bilen også. Jeg veit faktisk ikke. Men spennende blir det i allefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke snøen bare smelte snart?? :?

Hadde vært nydelig om de hadde sluttet å salte veiene i østfold når det står +4.5 grader på gradestokken også :) Har så utrolig lyst til å ringe opp til kommunen og spørre hva i svarte ........... som er vitsen med å salte når det er mange plussgrader og solen glimter til. Kjørte hjem fra skolen i dag og så at saltet lå som en lake oppe på asfalten. Blir lei meg jeg :cry: Stakkars mange av de som sitter å styrer dette og gir beskjed om at det er greit å salte litt nå... Gjør de dette for morroskyld eller er det bare meg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok fordi det plutselig blir kaldt og fryser ;-)

jeg hadde IKKE stått opp klokka 3 på natta for å salte ;-)

Ja, men skjønner allikevel ikke vitsen med å gjøre dette på dagtid når det nesten er 5 grader :?

Jeg hadde heller aldri stått opp i 3-4 tiden for å dra ut å salte veier, men kan liksom ikke si jeg synes det er bra noen har disse yrkene heller :P For jeg var på ferie litt ovenfor lillehammer i forrige uke, og der strødde de sånn pent oppå fine nedsnødde veier, og om du faktisk tilpasser farten så er dette knall og kjøre på. Bilen blir ikke møkkete, man slipper rust, man slipper å ha snåle folk som drar ut midt på natten for å legge en saltlake på veien. Om våren så er det bare å feie vekk det som er av sand, også er veiene fine igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du få montert dette da:D lyst til å høre LYD :D

Men blir utrolig artig å høre lyden som mange skryter av, og høre om det faktisk var verdt 4500 kr :)

Hei, er min bil som ble linket tidligere her... Lover deg at du blir kjempefornøyd med Scorpion, får fram den gode sekserlyden og litt brumming som bare er kos. har hatt bilen på noen langturer, og det er helt greit fremme i bilen ihvertfall, noe mer lyd i baksetet, men er helt klart verdt pengene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ja, jeg også har hørt at det er litt mer lyd i scorpion anleggene(kanskje andre også) når man har doble rør istedetfor ett enkelt rør. Så dette har du nok rett i. Men er gøy å høre at du mener det er verdt pengene, for om det er din bil det liggger video av på youtube, så er det grunnen til at valget falt på Scorpion. Der er det deilig lyd :D Men håper som sagt at det går bra på langturer osv. Men om det bare er "mye" lyd bak i bilen, så skal jeg nok holde ut, for er sjeldent jeg kjører med mer enn 2 i bilen :) Og om det bråker litt bak, så skader jo ikke dette meg :) Da blir det bare mindre slitasje i baksetene :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, er den grå e36n som kjører og et annet klipp der den står stille. :) Har bare fått en klage av en kompis som har sagt: "Gir ned..." Da jeg har tendens til å ligge på høyt gir i lav fart,:P da kan det nok være litt plagsomt om man fører en samtale med de bak i bilen. Får man litt høyere turtall så er bass lyden borte. Litt lyd må man ha, langturer er inget problem... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil! scorpion bra og eisenmann best (men selvfølgelig mye slingrinsmonn etter smak). Hva med å slenge ut noen bilder? begynner å bli bra mange sider uten bilder!

Takk skal du ha :) Ja, satser på at Scorpion blir bra :) Hehe :) Jeg synes i allefall scorpion stw m3 kler e36 utrolig godt, men gjenstår å høre om jeg blir fornøyd med lyden :P Ja, bilder er det sikkert en del som begynner å savne. Veit det er kjedelig å lese tråder uten noe særlig med bilder. Men bilen står enda tørt og varmt på en låve, men skal få tatt en del bilder av den med en gang jeg får den hjem :) Da kan jeg ta bilder av intreør, scorpion potta på bilen, motorrommet, bagasjerom, utvendig og kanskje under bilen, da det er artig å se at den aldri har vært kjørt om vinteren og minst mulig i regn.

Så bilder kommer forhåpentligvis om et par til tre uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begynner jeg å bli driiit lei snø! :roll:

Kan den ikke bare smelte slik at det blir vår i norge? :P

Men jeg lurte på en ting, har noen prøvd å fjerne katalisator på sin bil? Lurer på hvordan lyden blir da? Bråker den mer? Ikke noe særlig forskjell? Jeg har jo da Scorpion bakpottte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp co-måling på min i sammenheng med eu-kontroll, og kom ut med 0,03 med scorpion-anlegget mitt- det kan du umulig være dårlig 8)

Edit; du kan vel gjerne gå gjennom uten kat også (med tanke på co), men ville ikke anbefalt det med tanke på lyden. Det blir nok et fæla bråk :lol: Blir nok lyd med kat liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...