///Mysild Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Jeg hadde nettopp co-måling på min i sammenheng med eu-kontroll, og kom ut med 0,03 med scorpion-anlegget mitt- det kan du umulig være dårlig Edit; du kan vel gjerne gå gjennom uten kat også (med tanke på co), men ville ikke anbefalt det med tanke på lyden. Det blir nok et fæla bråk Blir nok lyd med kat liksom men er det ikke lambda måler før og etter kat... det jeg tenkte på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Bare en lambda hos meg, så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 mulig jeg tenker på noe annet ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hei! takker for svar og hjelp Jeg også tenkte på lambda. Men trodde at det bare satt en foran kat jeg? veit ikke. Men er nok som dere sier at der blir for mye lyd om jeg fjerner kat. Og jeg er egentlig ikke noe stor fan av at det bråker for mye Så tror jeg holder meg til effektanlegg bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Men har noen noe tips om hvor jeg kan få tak i billigst mulig M-diffusor til original bakfanger? Eller eventuelt noen tips om billige M-bakfangere? Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe M-bakfanger i år pga økonomi, men om jeg får tak i en billig en, så er jeg interessert. Mvh Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg kjøpte min diffusor på ebay, passer til standard bakfanger. (ikke m-tech) GA vel under 500 for kjøp og frakt. (Var ikke denne jeg kjøpte, er lenge sia så husker ikke hvor på ebay jeg fant den). http://cgi.ebay.com/BMW-E36-M3-Style-Re ... .m63.l1177 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 M-fanger : http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=65 M-diffusor: http://www.klausentuning.no/index.php?m ... ucts_id=27 Hos klausen tuning får du vel ein 10% bimmers rabatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Takk for svar Jeg har hørt med Stian Klausen, men leverandøren hans hadde ikke fler igjen, og jeg trenger den egentlig om 1-2 uker Men ebay er heller ikke så dumt. Har aldri bestilt noe derfra, så er litt redd for det, men kanskje jeg skulle prøve det en gang jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Har handlet veldig mye på ebay de siste årene, og er meget fonøyd, sjekker alltid der først om jeg skal ha noe. Er som regel kjapp leveringstid selv fra usa, tar vanligvis 1-2 uker. Kan anbefales. Ebay høres litt jalla ut, men er masse bra der, er bare det at mange forbinder ebay med juksevarer osv osv, men det er forskjell på firmaene som annonserer der. Jeg har selv bare blitt behandlet av den seriøse typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg har inntrykk av at AE-ringene som ble solgt hos Norvatio er de samme som selges hos Biltema og eBay, så det er mye som er likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Det er det nok ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Ja, for jeg har liksom vært skeptisk på firmaene der nede osv. Veit jeg høres ut som en livredd liten gutt, men er så kjipt om ting ikke passer og at du blir lurt osv Men, en gang må være den første, så jeg tenkte jeg skulle prøve å kjøpe en diffusor der til original 3-serie bakfanger, så venter jeg med m-bakfangeren til neste år eller sommer når økonomien er litt bedre enn den er for øyeblikket etter alt jeg har kostet på bilen. Men takker for råd og tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Prøv det, Kommer ikke utenom PayPal, og det er seriøst. Det går nok bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Hehe Ja, får prøve på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Bilen blir mest sannsynlig tatt hjem fra vinterdvalen og vinterlagringen i helgen eller en dag neste uke Bare om det er tørt på veien(altså uten salt og snø). Da skal den rett hjem i garasjen, så skal jeg montere alt jeg har kjøpt til den, sende M3 speil til lakkering, rense og behandle skinnet, gå over cabrioleten, vaske og polere, vokse felgene og til slutt få tatt noen bilder av den Det er jo en del som har sagt at det mangler noen bilder her, og det er jeg helt enig i, så bilder blir tatt en dag til neste uke regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå