AlXz Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 ser etter dørpanel på førerdøra. Sedan eller Coupé ? Med eller uten hull til vindus-sveiv? (el. vindu?) Og en ting til.. Stoff eller skinn seter du har i bilen? Mener jeg har dørtrekk med hull til vindussveiv fra sedan liggende. Er stoff i midten på det..
RemyNG Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 til sedan, er vindus veiv på den, er stoff seter som er i bilen.
AlXz Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 til sedan, er vindus veiv på den, er stoff seter som er i bilen. Ok Da har jeg nok...
RemyNG Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 nice hvor mye skal du ha for den eventuelt?
AlXz Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 nice hvor mye skal du ha for den eventuelt? Hei! Usikker. Det jeg fant bilde av nå ser litt slitent ut.., mangler håndtaket. Ellers så skal det være fullt brukbart. Kan ta det med til Moss en dag om du er intresert også.
RemyNG Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 ja hvertfall bedre stand enn den jeg har så jeg tar nok den, har håndtak liggende fra forrige dørpanelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå