Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 86 325 twin turbo som ikke starter:

byttet coil, hjerne,startrele, følere på girkasse, coilen gir ikke fra seg strøm- ikke signal fra hjerne? dysene tikker ikke men det er vel fordi hjernen ikke gir fra seg signal..jeg bare stoppet bilen og når jeg skullestarte igjen..nei. :evil::evil: hjelp ikke kjørt bilen på 2mnd. holder på å dø av abstinens

Skrevet

hmm, har du bilde av motorrom ?

Eg hadde sjølv startproblem på min m20 etter eg bygde turbo.. då hadde eg start, sveisa eksos, og bilen starta ikkje igjenn, då hadde det seg slik att eg hadde glømt å koble fra pluss'n på batteriet.. svidde av ecu'n..

Opplevde og att bilen ikkje starta, det var pga coilen ikkje var skikkelig jorda..

Bilen har og dødd brått som faen pga triggersensor slutta å fungere.. men starta etter eg fekk byttet den..

Her er noken par ting som skal forårsake null gnist fra coil, brudd på ledningsnett mellom coil ecu, død ecu, ingen jording på coil, eller rett og slett død coil...

Er og HELT sikker andre ting som og kan forårsake null gnist fra coil..

///Jørgen..

Skrevet

i he prøvd å jorde coiln men :evil: trigger det e det vel bære på 88 og nyere?

Noen som vet hvor mye jeg kan ladde i bar uten datasprut før det går åt helv.. he kjæurt i 6 år mæ ca 0,55 uten feilpekk. Gullet er chippa og har tenningsforskyver.

Skrevet

har akuratt samme problemet på min nå..

fikk det etter motorbrann..

fikk start etter brann men etter et par start gikk den ikke..

men får bensin inn men null gnist..

har prøv med 3stk coiler men ingen ting skjer..

Skrevet

kjem ann på ka du har gjordt men innmaten på motoren din. men 0.5-0.6 bar på org innmat er ikkje noka problem

eg hadde 1.6bar i trykk på min og da hadde eg berre dreide stepla og lav komp på den

men har nå kun smidd innmat :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...