Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har målt om det er spenning ut av kontaket til lampa, der måler jeg 11.5 V. Sånn ca rett. Pæra er heller ikke gåen. Jeg tok pæra i fra andre sida, som funker. Den funka ikkje på andre sida.

Skjønner ingenting nå. Er det noen som har forslag?

Mhv Ole

Skrevet

det kan vere at dei metal bitene som stikker ut i fra pæreholderen ikkje får kontakt med strømbanene som går i baklykta

prøv å beveg/press litt på sokkelen når den står i, visst du får lys da så er det berre dårlig kontakt

da kan du finne noen kabelsko og tre inn på og klype av der som plasten starter. da skal lysa funke heilt fint

funka i allefall for meg

Skrevet
Sansynlig senterkontakt ipæreholder som er for langt inne så den ikke får kontakt. Prøv å bende den forsiktig ut, ikke ha på lyset.

Jepp, de sjekke de senere i kvell;)

Skrevet

Har sjekket kontaken, og der virker som den er i orden. ER i vertfall godt plantet nedi der :S Bilen skal snart på EU-kontroll hadde vert fint om de hadde fungert da : /

Skrevet

Ja, bøyde den opp. Men det var til inga nytte :S Nå lurer jeg på å strekke kabel fra andre siden, å koble de rett på lampeholderen. Går det igjennom på eu-kontrollen? Vist de legger merke til det altså ?? :)

Skrevet

Trur ikke jeg har pærevakt, men en kompis av meg sa det de måtte være 12v eller mere. Jeg måler 11.5V ca. Men de skal da vell fungere fordi om?

Strekke kabel MÅ jo fungere, er vanskelig å gjøre de feil :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...