Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Vurderer denne litt, men ikkje til satt pris, då eg syns den er for høg.

Reg nr er VF40000, kanskje fleire så husker den då :roll:

Er det nåken så veit nåke om denne bilen? Kor har den gått dei siste åra?

Veit den var i Stavanger tidligere, såg på den når eg kjøpte min forrige e46 m3. Da var interiøret litt slitt..

Så om nåken veit litt om bilen, så setter eg pris på info:-)

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takk for svar..

er det nåken så har formeining om prisutvikling på e46 framover? Vil dei stupe i pris dei neste årà, mot350-400 og stabilisere seg der...? eller gå sakte men sikket ned mot 400?

Skrevet

Har nevnt det her inne mange ganger før, men det gikk en svart E46 M3 for 450k,- på Nøtterøy for rundt et år siden. Den lå på Finn og havnet her inne..

Skrevet
takk for svar..

er det nåken så har formeining om prisutvikling på e46 framover? Vil dei stupe i pris dei neste årà, mot350-400 og stabilisere seg der...? eller gå sakte men sikket ned mot 400?

Tror ikke de går så veldig mye ned i pris med det samme, det er jo avgiftsøkning på disse bilene etter nyttår på 60-70 000...(import)

Skrevet

@Gunnar: Om jeg ikke tar helt feil, har det blitt byttet litt deler på den, type Vorsteiner-panser og-bakluke osv... Lå ute til 580 eller noe i sommer mener jeg. :?:

Den gikk jo latterlig billig den gangen.

Skrevet
@Gunnar: Om jeg ikke tar helt feil, har det blitt byttet litt deler på den, type Vorsteiner-panser og-bakluke osv... Lå ute til 580 eller noe i sommer mener jeg. :?:

Det er sikkert den som går i Bergen nå? med brunt skinn intr.?

Eg vurderer sterkt å kjøpe denne bilen som tråden handler om. Har hatt SMG før, nå vil eg prøve manuell... meninger om det?

Skrevet

nydelig bil det der, sikla mye på den selv.

Er en eller to her på forumet som mente på at den hadde vært kræsja og retta i en slik "vet du noe om denne bilen"-tråd som omhandlet den bilen for en liten stund siden, men det virket som om det bare var oppspinn.

Regner med at du har sendt pm til tidligere eier her på forumet og sjekket opp litt angående kjerra?

Skrevet

Er en eller to her på forumet som mente på at den hadde vært kræsja og retta i en slik "vet du noe om denne bilen"-tråd som omhandlet den bilen for en liten stund siden, men det virket som om det bare var oppspinn.

Regner med at du har sendt pm til tidligere eier her på forumet og sjekket opp litt angående kjerra?

Fant akkuratt nr. hans, så eg ringer han i dette øyeblikk :wink:

Skrevet

Fant akkuratt nr. hans, så eg ringer han i dette øyeblikk :wink:

bånn gass :D:wink:

Skrevet

Det er sikkert den som går i Bergen nå? med brunt skinn intr.?

Eg vurderer sterkt å kjøpe denne bilen som tråden handler om. Har hatt SMG før, nå vil eg prøve manuell... meninger om det?

Brunt interiør ja.

Jeg valgte bevisst manuell da jeg kjøpte min, og er veldig fornøyd med det. Særlig med shortshift.

SMG er vel og bra det, men liker følelsen av å gire manuelt og ikke elektronisk.

Dette har blitt diskutert ørten ganger her inne og på BMWCCN-foraet før, og bunner nok ut i at det er en smaksak.

Ang denne ACS-M3n, så vet jeg ikke noe spesielt konkret om den, annet at den har hatt mange eiere - med ymse bruk.

Den var den første solgte E46 M3 her i landet.

Skrevet

Jeg ringte på denne bilen da den sto til salgs for ca. 1 1/2 år siden, før "Syse" her på forumet kjøpte den.

Den var, slik Magnus sier, den første "norske" E46 M3'en. Hvis jeg husker rett så gikk den først som demobil for en av de store forhandlerne i landet (sannsynligvis Strandveien Auto i Trondheim?), før den ble solgt videre til en ikke altfor entusiastisk eier. Bilen ble stjålet under hans eierskap, og funnet igjen rundtom en uke etterpå. Det var da noen skader på bilen, uten at jeg husker hvilke. Den ble så kjøpt av en som var entusiast, og ble da holdt i god stand. Denne entusiasten byttet den etter et tids eierskap hos en liten bilforhandler/privatforetak, som eide bilen da jeg rettet min henvendelse på den. Daglig leder i dette foretaket brukte bilen selv på dette tidspunktet.

Om dette er 100% korrekt eller ikke vet jeg dessverre ikke. Jeg bare gjenforteller det jeg selv ble fortalt av daværende eier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...