speeka Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 eg treng jælp..koffør fungere ikkje bænsin nåla mi???har skifta bensin pompa m følarn,mn d va kje d!!!ka kan d da være? -Monica- Moderatoredit (R Andersen): Velkommen til Bimmers Monica! Vennligst les reglene for forumet før du poster. Les gjerne ekstra nøye det som har med overskrift og dialekt. Det kan også være lurt å skrive hvilken bil du har.
Glenno Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Velkommen til bimmers . Instrumente ditt kansje? Fungerte den før bytte da?
speeka Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 henta biln førr to år sia,å d e enda ikkje reparert,d n va ødelakt nårr eg fikk biln!har ikkje prøvd å bytta d næi...
Glenno Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Usikker på om det er instrumente ditt og holder en liten knapp på den. Denne ville jeg tro du sikkert for kjøpt billig brukt et sted. Er vel bmw du spør om nå? Type er dette? Kommer sikkert noen innspill fra andre i tråden din her etter vært også . Edit: Om du forandrer din trådtekst til noe annet en hjelp tror jeg sjansen for at du får hjelp er større .
Breitling Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Si i fra hvis du er i Narvik eller omegn så kan vi ta diagnose på bilen din.
BMW-Coupe Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Si i fra hvis du er i Narvik eller omegn så kan vi ta diagnose på bilen din. hehe, hvilken type diagnose snakker vi da vol-com?
_Mayhem_ Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 eg treng jælp..koffør fungere ikkje bænsin nåla mi???har skifta bensin pompa m følarn,mn d va kje d!!!ka kan d da være? -Monica- sjekk pluggene du har øverst på pumpedelen. ledningene har en tendens til og gå av helt inntil plasten på pluggene...
speeka Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 hehe..nå har jeg lest å ska prøve skrive så mye bokmål jeg får til er ikke så kjent her ennå!
speeka Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 herregud,jeg vet ikke hvordan jeg skal svare rett på di enkelte svaran jeg har fådd!det kommer jo nederst alene!korsn kan jeg svare en å en som har svart meg?blond blondere monica
Astri Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Trykk siter, åg så skriver du under det de har skrevet. Velkommen. Husk å slenge inn bilder og info om bilen din på jentenes bildetråd.
speeka Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Trykk siter, åg så skriver du under det de har skrevet. Velkommen. Husk å slenge inn bilder og info om bilen din på jentenes bildetråd. thank u:) ska få bilde etter kvært!
speeka Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Usikker på om det er instrumente ditt og holder en liten knapp på den. Denne ville jeg tro du sikkert for kjøpt billig brukt et sted. Er vel bmw du spør om nå? Type er dette? Kommer sikkert noen innspill fra andre i tråden din her etter vært også . Edit: Om du forandrer din trådtekst til noe annet en hjelp tror jeg sjansen for at du får hjelp er større . har en e36 316i touring..ska prøve å få d i ordn:)
speeka Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Si i fra hvis du er i Narvik eller omegn så kan vi ta diagnose på bilen din. ja d hadde vært kjekt å fådd jort d!ka d koste å få jort? litt langt å kjøre mnmn..hehe
Superbeetle Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Det sitter to følere i tanken. En på pumpen(bak passasjersetet) og en bak førersetet. For å teste instrumentet kan du holde inne resetknappen til triptelleren samtidig som du vrir på tenningen. Kommer da i en testmodus. Denne kan du trykke deg igjennom. tilslutt vil alle viserne gå en runde. Hvis viseren for tankmåleren da ikke beveger seg er det en feil i instrumentet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå