Koldalen Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Er du på jakt etter en meget godt påpasset og velholdt pen bmw e39, med lav kilometer. Jobber i GS bildeler og har passet på denne bilen veldig godt. Er bilen borte før søndag medfølger BMW ORG vinterpakke(verdi 1745) Bilen har mye pent eksteriør. Og rette fargene på interiør:) Kontakt meg 41301268 LINK TIL BILEN: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Lykke til med salg! Ser ut som en fin bil, med lite km på telleren. Men, rette fargene på intr? Det helt rette er vel skinn. Er selv på jakt etter ny bil, men E39 blir litt for gammelt for meg, er jeg redd. Skal nok opp på en E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koldalen Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Det er vel smak og behag, Jeg for min del liker ikke skinn, varmt og klamt om sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koldalen Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Ikke noen som er inntrisert. Bilen er MEGET bra. Noen med et seriøst bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koldalen Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koldalen Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koldalen Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Noen som har et seriøst bud på bilen da jeg har kjøpt meg nybil og denne må bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsandr Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 70000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Lykke til med salg! Ser ut som en fin bil, med lite km på telleren. Men, rette fargene på intr? Det helt rette er vel skinn. Er selv på jakt etter ny bil, men E39 blir litt for gammelt for meg, er jeg redd. Skal nok opp på en E46. Hmm...E39 og E46 er vel omtrent like gamle...? 2 år som skiller første modell... Fin bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg