Tom-Erik ///M5 Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Noen som har no erfaring med bremser eller coilover kit? Vurderer og bruke dette oppsette sammen med en min s50b30 motor. det må vel fungere greit på bane kjøring? K-Sportracing bremsekit bak E-30 6 stempel caliptere og 330mm skiver K-Sportracing bremsekit fram E-30 8 stempels caliptere og 330mm skiver K-Sportracing coilover kit E-30 51mm, Racing oppsett på dempere
S.Arnesen Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 har hørt at coiloversettet til e46 er rimelig bra. vil vel tro det gjelder til e30 også da... det som er kjipt med disse sakene er at de ikke er tüv godkjente. eller har de kanskje fiksa det nå? Med en s50b30 under huven så er det kanskje ikke så nøye med godkjenninger uansett;) hehe
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Må nok bytte motor så da spiller det ingen rolle om man må bytte hele understelle.. hehe.. Ingen som har prøvd bremsene?
oddis Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Har utelukkende hørt positive ting om bremsene! Spørs om 330 foran og bak skaper litt ugreie i bremsebalansen? Kan jo alltid fikses med en justerings-bremseventil. Når det gjelder coilovers har jeg ingen erfaring med de racing coiloverne, annet enn at jeg synes prisen er altfor stiv til å kunne forsvares, siden det ikke finnes TUV papirer til dem. H&R og KW er i mine øyne bedre valg. Har en kompis som har slike "racing" k-sport coilovere på sin E36, og de funker bra, stivt og fint, men også ganske absorberende på mykere setting. Bra du ikke kvitter deg med E30n!
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Nei kan nesten ikke selge den.. Siden m5en er solgt så må jeg jo ha et prosjekt
Kentan-racing.com Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Har k-sport 8 stempla bremser på m3n min.. e36 riktig nok.. Kjørt en sesong og bare bane og gris kjøring igrunn.. gått inn i kurver på rudskogen og holdt så vidt i bremsen for og få enda bedre hjulspinn.. Synes nesten ikke det vises på verken skiver eller klosser.. Mine fikk en svak risting og da jeg plukket dem av og sjekket og gjorde rent mellom nav og skive var ristingen borte igjen.. hadde det travelt da jeg hadde montert.. så bare røsket av det gammle og på med det nye... Men fra meg får de varmeste anbefaling.. har låst fremhjulene i 160 på vålerbana.. så de biter godt fra seg..
bmw-320i Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 einaste eg vei som ikkje er bra med bremsen er at dei ikkje har nok beskyttelse med stemplane så det kjem fort drit inni der. men ellers er ser dei bra ut.
NiklasJa Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Jeg har ikke hatt noen problemer med mine k-sport bremser. Eneste jeg kan komme på er at de Racing klossene som fulgte med støvet noe usansynelig mye.
Morgan GS Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Hei vi har solgt over 130 bremsekitt fra k-sport til BMW, fungerer meget bra. Mye positiv tilbake melding på K-sport. Coilover kittet til E-30 er det også solgt mange av bade til M3`r og biler med 3,8 M5 motor. Skal du kjøre bane så kjør k-sport
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå