///MFosse Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php Er det noen av dere som har erfaringer eller kjenskap til denne siden? Service, behjelpelighet osv ?? Mvh ~ Martin
Hyggmaister Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Utrolig rå service og behjelpelighet ut fra det jeg vært borti dem vertfall, men prisene er jo stive da Fiksa defa-alarmen min (de er forhandlere av de), uten at jeg ante hvor den var kjøpt i sin tid, helt gratis! Går du i butikken... aiaiaia..trodde du skrev bilradiospesialisten Bilstereospesialisten? aner ikke!! haha
sonic Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Har bare gode erfaringer med bilstereospesialisten Noe spesielt du lurte på?
///MFosse Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Barer det, lurer på å kjøpe ein "pakke" av dei som inneheld alpine komponenter for ca 10 000, så lurer på service, priser osv noen invendinger ? hva er lurt osvidere ??
ingard Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Har handla 3 subber og forsterkere der til nå. Den siste fikk jeg etter to dager i forrige uke.
///MFosse Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Så alle har gode erfaringer, men er det mulig å prute på prisene di har ?? eller er dette umulig ?
olavesen Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 de har så mye å gå på som regel de atte. kjøpte noe annlegs greier for et år tilbake som hadde kommet på 23 000. kom på 15900. de kan vis de vil;)
///MFosse Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Jasså Så får spørre dem om nisse pris da, siden det snart er jul Skal kjøpa ca denne pakken: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=957802#957802
M3/M5 Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Kan bare si alt godt om dem. Dem kan det dem holder på med før og si det sånn. Prisene er fine dem. Litt prat om alt mulig og prisen er halvert . neida riktig så lett er det no ikke, men prisen er prutbar hvis man handler mye og fast kunde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå