Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Joda, de er jo det. Jeg vil bare ha dem for å kunne dokumentere at liknende og verre biler allerede er godkjent.

Min erfaring er at det ikke hjelper deg en dritt i prosessen med BT - og ja jeg har prøvd. At andre har fått godkjent noe gromt tidligere betyr ikke at du får det. Det har kommet mange regelendringer siden den tida hvor de fleste gromme biler ble godkjent og dermed er ikke disse godkjenningene lenger relevant for en søknad/godkjenning i dag.

Jeg opplever det slik i dag at det ikke går å henvise til andre bygg, man må rett og slett kjøre en uavhengig prosess på hver enkelt bil. TÜV-papirer på en identisk bil ble i mitt tilfelle avslått som grunnlag da det var knyttet til chassisnummeret og derfor ikke kunne brukes på min bil. Skjønn det den som kan... :evil:

Skrevet
Men hjelper det med TUV fra tyskland lenger da? Skal ikke det være en skandinavisk godkjenning etter 2008 regelen?

Send en søknad til ditt lokale BT så får du svar. Mest sannsynlig vil de godta enkeltgodkjenning fra TÜV - dvs du må ned til Tyskland å få den godkjent først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...