babjorn Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Hadde vel vært fint for dem i bergen å få vite vilket verksted dette var,var rimelig ueriøst vil jeg si.. Er sånne plasser folk skulle holdt seg unna så dem gikk konkurs,bare syn på mekanikerne som ikke har noe med dette.
Espen M33 Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Hadde vel vært fint for dem i bergen å få vite vilket verksted dette var,var rimelig ueriøst vil jeg si..Er sånne plasser folk skulle holdt seg unna så dem gikk konkurs,bare syn på mekanikerne som ikke har noe med dette. Synest faktisk de har vært seriøse jeg. Det er jo ord mot ord her, og uansett OM skaden har kommet mens bilen har stått utenfor verkstedet så er det jo ikke firmaets feil om en eller annen gauk har skadet en dør. Så 50/50 synest jeg igrunn er generøst av dem. Idiotisk å håpe at et firma skal gå konkurs pga slikt. Du får prøve deg på å drive et firma og se hvor lett det er. Med slike holdninger hadde du kanskje holdt det gående i et par mnd før du måtte sette kroken på døra.
babjorn Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Et firma har ansvar for bilen når den er i dems eie eller opplyse dette til eieren av bilen at bilen blir stående ute å dem tar ingen ansvar for skade som kan bli påført... Burde ikke være så vanskelig å være så pass seriøs... Drive et firma er rimelig vanskelig på grunn av alle rettighetene til kriminele annsatte,men å opplyse eiere om ansvar å ikke ansvar når bilen blir stående ute burde jo ikke være vanskelig å flere burde lese forbrukeråde sinne regler (dette mener jeg om alle plasser rundt om) dette er min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå