Wolfeh Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Den fremre er katalysatoren som oftest. Jeg ville nok sveiset med tanke på eksos lekkasjer osv.
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 ville heller ha kjøp et, så du har et i reserve til PKK!!
Lars89 Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Ville kappa av hele greia og sveist på et rør. Koster 100kr på biltema
Hauso Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 ///Mysild, hva er PKK? Periodisk kuk kontroll? hadde tenkt meg å fjerne hele dritten, eller bare lyddemperen, for så å klemme på et rør. Får det sikkert tett nok:P også er det lettere å bytte hvis jeg når jeg må på Eu i mai en gang:p Skal kjøpe rør på biltema seff:) også noen klemmer, så burdet det holde en stund:) Takk igjen for alle svar, men nå er det på tide å sove, iom jeg skal på jobb klokka 9 i morra -__- God natt Bimmers.no
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 er nok periodisk kjøretøy kontroll ja eller "eu" som folk liker å kalle det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå