Kentan-racing.com Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Går smått med tanker om og selge min custom byggde chevrolet.. Bilen var ny lakket for under 2 år siden.. Husker ikke helt når den ble bygget og lakket men har papirer på det.. Ca km pr dags dato 180 000km.. 97 modell.. Eller er det i satt baksete men bilen er ikke omregget til flere sitteplasser.. Nye orginale skinnseter forann (bare skiftet ut "trekkene" siden dette er lett på amerikansk) Olje på motor byttet hver 6000 km.. automat kassen på 10 000... samme med bak aksel.. Motoren er en 6.5 turbo diesel v8er med tett på 200hk og trekker som et lokomotiv.. Bilen enkelt og greit: 97 modell. 5 seter med regget for 2.. Har å et midt sete til den forann så du kan ha 6 seter.. Bilen kan regges til under 3.5 tonn og kjøres på vanli b lappen. Custom lakk. 20" sommer felger. 16" vinter hjul med seipet og pigget dekk.. 4x4 så du står aldri fast på vinter.. heller ikke med bilhenger og bil på snø og sommerdekk. Følger med en rockford monoblokk og en rockford sub på 30 kg.. Kassen følger ikke med siden jeg bare har lånt den.. Angel eyes front lykter.. pris ca 132000.. Flere bilder kan tas om noen er interessert.. Men siden dette er et bmw forum regner jeg med ingen har lyst på noe fra over dammen..
///FredriK.S Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Neste gang, prøv å ta bildene vannrett.
Kentan-racing.com Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 nææææs.. leve livet sidelengs og til tider opp ned.. vært oppservert hengende etter bena i trafikkskilt på lørdagskvelder så bildene blir som dem er.. ellers er dem bare for og vise hva det er.. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå