Moenmann Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Hei. jeg er på jakt etter fire helt greie (billige!) alu felg til min bmw e36 coupe, eventuelt også stålfelg. jeg skal kun bruke dem til å komme meg gjennom en eu-kontroll;) og litt småkjøring... gode vinterdekk har jeg allerede. dim på dekkene er 185/65 r15, så det må passe.. Forresten. må finnes i nærheten av Kristiansand. På forhånd takk
jcvold Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 jeg har et sett med vinterdekk liggende. er piggfrie vinterdekk på de her er bilde : gi bud befinner seg i drangedal
M3 Yngve Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Disse med bra sommer dekk for 1000,-kr. Befinner seg i Sandefjord. Fin søndags tur det. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95519
Kai-P. Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Jeg har fire stålfelger uten dekk liggende i Skien, de kan du få meget billig..
Eirik Viste Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Jeg har 4 stålfelger med slitte/ødelagte dekk. Har sendt dekk før med Norway Bussekspress fra Stavanger til Kristiansand. De tar bare opp plass. 200 kr + frakt(ca 300 kr) Da kan jeg sende felgene idag, og du henter dem på Rutebilstasjonen ca 4 timer senere. Men ring 92 22 65 44 i tilfelle det blir aktuelt. Kommer ikke til å sitte foran PCen i dag pga bilmekking. Men vil du ha felgene raskt, kjører jeg ned på busstasjonen med dem. Eirik.
Moenmann Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 hei. takk for alle svar jeg fikk! Har fått tak i det jeg ville ha nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå