Reset Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut bilder og informasjon om ny bilen ; ) Bilen er en 1985 modell 320i e30. Bilen har gått 237.000 da jeg hentet den for en mnd tid siden. Nå passerer den 240.000 snart ;p Bilen er i ganske god stand, bortsett fra slitt førerstol og stygt blått interiør. Bilen er senket 60\60, godkjent. Ellers orginal. Bilen er eid av en mann på 29. Som har eid bilen siden 1999. ALT, er gjort på Gs Bildeler, avd Bud. alt av servicer, reparasjoner, senking og eu osv. Fikk også med ett lite anlegg, en 12" Ma-audio subb i lukket kasse. Som blir drevet av en boss competision forsterker. Sto foresten i MOMO treratt og Clarion tre cd-spiller!!! Første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å sette inn m-tech2 ratt istede for trerattet, byttet ut en stygg jalla girkule med m-tech girkule. Og satt inn m-tech gulvmatter ; ) Bilder: Hva synes folket ? Hadde det vært opp til meg, hadde ikke det hullet i hattehylla vært der. Det var mye styggere før, en firkantet kloss, med ett hull og ett plast rør ned. Jeg har fått tak i en skikkelig basserfleks rør, og ordnet "adapter" for og få det fint på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Det kom seg bra med de nye dørpanelene får du tak i noen stoler i samme klasse nå så er alt godt innvendig (sett bort fra det blå teppet da..) Ellers ser den jo bra ut utvendig og men shadowline istedefor krom er et must synes nå jeg da. Ja også sorte de-lykter fremme, det hadde gjort seg. Ellers flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 (endret) Er det jeg tenker på jeg også Sorte de, shadowline og interiør! Vet ikke hvilket interiør det blir, siden dette "bare" er bruks bilen min, har også ett annet e30 prosjekt, som blir første prioritert i mine øyne. Endret Januar 27, 2017 av Reset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Ole, RIV UT DEN SPELLERN! Fy feite den var stygg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 ja, jeg vet det Men jeg må nesten vente til jeg får råa til ny spiller, er kjipt å kjøre uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Hehe ;p Nesten le litt av cd- spilleren! Men ikke nok med det! Er jo verdens største cd- veksler i hanskerommet! x'D Men bilen skal bli strøken den ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Slenger me et bilde som ble tatt av motoren jeg da Kansje det kommer flere bilder av bilen fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Ta å masker alt inni bilen å spray litt lakk over spilleren så slipper du å se det svineriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 eey, ikke mobb spillern min a ;p jeg SKAL skifte spillern, må bare vente til pengene strekker til btw, er ikke FULT så gale som på bilde da, blitzen hjelper til en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Ta å masker alt inni bilen å spray litt lakk over spilleren så slipper du å se det svineriet Slenger meg på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 jeg SKAL skifte spillern, må bare vente til pengene strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Legger ut flere bilder i kveld;) Sota de lykter forran, sota startec baklykter, hvite blinkers på siden, og ny cd spiller etc er montert:) Samt hattehylle med nedfelt rullgardin og baksete med nakkestøtter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Spilleren, er en Pioneer DEH-50UB. Helt grei spiller:) Hattehylle med nedfelt rullgardin, samt 6x9 høytalere er montert. Bilder kommer Her er bildene av bilen, med nye lykter rundt om Det blir ny frontplate nå snart, siden den gamle har rustet opp i vinter:( Bilder: Hva synes folket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå