Bamsebrakar Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Hvilket oppsett har denne stått på/ tenkt brukt på? Tenker da på dysestørrelser, turbo osv
Kimmit Racing Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 man bør ikke ha større en 380cc dyser på denne chippen. ikke større en T04E turbo
tangorev Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 takker kimmit;) Planen min var 260cc dyser og 0.7 bar, men som kimmit sier kan man bruke større, dog ikke for store. Denne chipen er ikke lagd for et "oppsett". Den senker kun tenningen. Veldig kurrant for et snik kit e.l
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 man bør ikke ha større en 380cc dyser på denne chippen.ikke større en T04E turbo Kor har du det ifra ? Er den du som selger/lager chip'n eller ? Har kjøpt chip av en svenske og han spurte kor store dyser eg skal ha kor stor turbo, når eg fekk ladetrykk, bensintrykk osv, så laga han en etter mitt ønske og behov.. For å sei det sånn har 440 cc dyser og det skal fungere utmerket...
tangorev Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Hallo Jørgen, chipen du har fått laget er vel en "custom" chip? Gjort til å passe dine dyser ladetrykk og andre spec's? Kan ikke så mye om dette men, hehe. Chipen jeg har senker som nevt bare tenningen etter 3000rpm. Den er ikke lagd etter noen spesiell dysestørrelse osv. Er veldig kurrant for de som har et snikbygge og trenger en billig tenningsforsikring opp mot 1 bar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå