Tommy Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Jeg har sett bilder av at AC Schnitzer har levert sine S3 utgaver med like mine felger, bare med sort senter (med blank ytterring, og blank senterkopp) Er det noen som kan fikse på dette slik at jeg kan se hvordan det hadde blitt.
Larsinnj Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Hvis du legger opp et større bilde kan jeg prøve.
Tommy Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Det er det eneste jeg har som er fra siden, men kan du bruke dette, å er det stort nok
mAZE Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Nå var det litt dårlig oppløsning på dette bildet, men ser ut som rett felger?
Larsinnj Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Hmm.. Neste gang har du kjøpt felger med 5 eiker! OK? Ble mer grått enn sort, men gjorde en feil midt inni der så alt ble sletta, utenom et jeg lagret. Senterkoppen ble det bare kluss med, så hvis noen andre vil shoppe videre. Versågod. Jeg synes det var pent med grått senter da..
Tommy Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Dette likte jeg, synes de sorte stod bra til bilens shadowline. Er det noen som vet hvordan det er å "dele" disse felgene, å hvor får jeg tak i verktøy til å gjøre det? Kan "skruene" brukes på ny, eller må de byttes.
Deep Dish Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Gull er heller ikke så dumt på disse felgene... (men blir kanskje litt for mye "bling")
R Andersen Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 www.felgen-man.de selger det meste du trenger for å renovere slike felger. En kamerat av meg gjorde en slik jobb for et par år siden, og det er ikke noen vanskelig jobb.
Hyggmaister Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Deep Dish - AC leverte ikke bilen slik
Deep Dish Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Deep Dish - AC leverte ikke bilen slik Nei, kom til å tenke på det etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå