VegardB Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Hei! Sitter å ser etter E36 coupe. Har funnet ein eg lika: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Kva trur folk om den der? Nokon som har kjennskap til bilen eller eigaren? Mvh Vegard
hagenisse Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Den har vel vært omtalt her inne litt, da annonsen er noe spesiell. M///3? Også M3-merke på en 320? Ikke rart folk spør om det er en orginal M3 da. Er sikkert kult å svare "nei, det er en 320. Ikke ombygget heller.."
VegardB Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Nei, hadde jo tenkt å rive av det merket viss eg kjøpte den, kjører jo ikkje rundt i "faka" bil. hehe
Martins Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 spesiel annonse,siden bilen er bare en 320 med m-tech stailing. bilen så jo fin ut da,men ville jo fernet merke bak fort eg vertfall.... prisen var heller ikkje så heilt gal,vil eg sei....
benger Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Har sett flere slike annonser som er helt like. Samme fyren som selger tror jeg. Sett bl.a en mørkeblå M///3 318is med hvite felger, også var det vell en tilsvarende 320 coupe for en tid tilbake, så klart med masse M/// utstyr... 320 Coupe GT ?? M///3 225 40 17 FORAN M///3 235 40 17 BAK leverer M///3 egne dekk? Men bilen ser jo såklart veldig pen ut, men syntes at annonsen er litt overkill. Er ikke bra med for mye av det gode heller..hehe EDIT: ser at denne 100% M3 optic bilen ikke har M3 lister på siden, ikke doble enderør, ikke tåkelys foran og heller ikke M sideskjørt. I tillegg er det store fargeforskjeller på bilen..
VegardB Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Hehe, skjønner hva dere mener med at det blir litt mykje "M///3" i annonsa, men er det noen som har kjennskap til bilen? Syns heller ikkje prisen er så verst viss bilen er så bra som han skriv i annonsa.
VegardB Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Har sett flere slike annonser som er helt like. Samme fyren som selger tror jeg. Sett bl.a en mørkeblå M///3 318is med hvite felger, også var det vell en tilsvarende 320 coupe for en tid tilbake, så klart med masse M/// utstyr...320 Coupe GT ?? M///3 225 40 17 FORAN M///3 235 40 17 BAK leverer M///3 egne dekk? Men bilen ser jo såklart veldig pen ut, men syntes at annonsen er litt overkill. Er ikke bra med for mye av det gode heller..hehe EDIT: ser at denne 100% M3 optic bilen ikke har M3 lister på siden, ikke doble enderør, ikke tåkelys foran og heller ikke M sideskjørt. I tillegg er det store fargeforskjeller på bilen.. Har snakka med eigaren på telefon, han nevnte det at det mangla skjørt og listar på sida, og han sa at tåkelysa hadde blitt stjelt frå bilen. Men det med fargeforskjellane har eg også sett og lura litt på, skal snakke med han om det.
BreitBau Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Du? Hele annonsa lyser jo useriøsitet på øverste nivå.. Det her er en selger som gang på gang beviser hvor utrolig lite peiling han har på Bmw og E36 generelt.. Kan ikke si du helt vet hva du får når man kjøper bil av han her..
VegardB Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Kjøper nok ikkje den bilen, fant heftelsar på den
320it Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 hvis det er pant i bilen( om det er det du mener). så er det jo bare å avtale at det blir slettet. veldig mange tar jo pant i bilen...
VegardB Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Joda går det, men blei bare skeptisk når selger ikkje sa det til meg første gong eg ringte, men først når eg ringte andre gong og eg sa eg hadde sjekka bilen i Br.sundregistra sa han det.
Hyggmaister Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Virker som om han bygger en del ok biler, men virker samtidig useriøs og rusa på div løsemidler samtidig. Kunne for øvrig greit kjøpt bil hos ham om jeg skulle kjøpt "ferdig stylet e36" (noe jeg nok ikke hadde giddet, og jeg ser heller ikke på denne som "komplett"), men jeg hadde gått NØYE over bilen, og fått tilstandsrapport på den. Samt 80k for en 94 mod 320? Nei takk. Denne karen bygger biler og tjener visst penger på det. Ingen kan nekte ham det, men du betaler for en god del av arbeidet han gjør
Dr_S Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 spesiel annonse,siden bilen er bare en 320 med m-tech stailing.bilen så jo fin ut da,men ville jo fernet merke bak fort eg vertfall.... prisen var heller ikkje så heilt gal,vil eg sei.... M-tech hvor da?? Jeg ser kun speil og frontfanger... Selger har tydeligvis null peil på BMW og M-tech...bare det å sette på M3 badge på en 320....jeg mistenker ny landsmann Dessuten ser det ut om fargeforskjell på høyre fremskjerm...
Scampi Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Sier meg enig med Thomas ang. nye landsmenn... Forøvrig, han fyren her har vært oppe til diskusjon før, virker useriøs.
BreitBau Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Virker som om han bygger en del ok biler, men virker samtidig useriøs og rusa på div løsemidler samtidig. Kunne for øvrig greit kjøpt bil hos ham om jeg skulle kjøpt "ferdig stylet e36" (noe jeg nok ikke hadde giddet, og jeg ser heller ikke på denne som "komplett"), men jeg hadde gått NØYE over bilen, og fått tilstandsrapport på den. Samt 80k for en 94 mod 320? Nei takk. Denne karen bygger biler og tjener visst penger på det. Ingen kan nekte ham det, men du betaler for en god del av arbeidet han gjør Jeg husker den blå coupeen han hadde ute for salg.. Sideskjørtene på denne var jo skrudd med TRESKRUER... 5-6 stykker langs hele siden som var veldig synlige, selv om han hadde lakkert disse blå også.. Jeg kan konstatere følgende: 1. Han selger drøssevis av E36 i året. Alle annonser er like. Alle biler har M/// styling. Ikke bryr han seg med å sjekke opp info om bilen, bare at DE ER SUPER STRØKNE OG HAR MASSE M///3 STYLING!!!!!!!!!!!!... Hvor seriøst er dette i en salgsannonse? 2. Siden han selger flere biler, er han trolig ute etter profitt på disse bilene.. Profitt betyr at han tjener penger på å selge. Altså kjøper du en bil han GARANTERT har kjøpt billigere inn. 3. Når det er såpass mye løgn i annonsen hans, virker det for meg at han kan si og gjøre alt for å få lurt deg til å kjøpe en bil.. Det ER jo ikke full M-tech på den der... Vurder selv altså, men jeg ville aldri kjøpt noe av han der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå