Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må legges til at han kjørte den "gode" E30 fra Ski til Alastaro i Finnland i fjor. Hadde med seg 4 ekstra felger i bilen. Han å en kompis, for å kjøre nordisk. Kjørte fletta av alle, men pga så dårlige dekk igjen, ble han "bare" nr 2 den runda. Men alle vet han vant også nordisk i fjor, men denne "gode" E30 hans. Finnene sto bare å lo, til de så hva han fant på med bimmern.

Når han vant i år, er dette premien hans å være med der nede. Krysser fingrene for at han kommer topp 8. " Da jæklar" får ikke jeg kommet meg i seng før de er ferdig.

Kan følge med litt her: http://blog.haukhe.com/

Mener han fortalte meg at de mista eksosen på vei hjem igjen fra Finland, så de kjørte uten stort sett hele veien hjem til siggerud i ski :lol:

hehe, det er tøft gjort!!! Er da folk begynner å lure når man annkommer :D

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Må legges til at han kjørte den "gode" E30 fra Ski til Alastaro i Finnland i fjor. Hadde med seg 4 ekstra felger i bilen. Han å en kompis, for å kjøre nordisk. Kjørte fletta av alle, men pga så dårlige dekk igjen, ble han "bare" nr 2 den runda. Men alle vet han vant også nordisk i fjor, men denne "gode" E30 hans. Finnene sto bare å lo, til de så hva han fant på med bimmern.

Når han vant i år, er dette premien hans å være med der nede. Krysser fingrene for at han kommer topp 8. " Da jæklar" får ikke jeg kommet meg i seng før de er ferdig.

Kan følge med litt her: http://blog.haukhe.com/

Mener han fortalte meg at de mista eksosen på vei hjem igjen fra Finland, så de kjørte uten stort sett hele veien hjem til siggerud i ski :lol:

Stemmer, han mista eksosen ut av båten i Stockholm på vei hjem. Kjørte ca 30 mil, før de fikk sveisa litt i Sverige. :D

Skrevet

Heat 8 Aasbo v. Ueo

LAP 1 Aasbo will lead this all international heat. Aasbo initiates very early and with about a 10 car lead. Ueo can’t answer. Aasbo completes the lap with style, Ueo hangs on

LAP 2 Ueo will lead but he has not shown the sped of Aasbo so far. Ueo establishes a three car lead but Aasbo closes in turn 1 and 2. Aasbo gets door handle to door handle a the final clipping point . The judges se mistakes in bot drivers and vogte ONE MORE TIME

Both drives elect to take fresh tires before contesting thetwo lap OMT. We are in a five minute time out.

Spennendes nå ass.

Skrevet

Der har vi han i Great 8 :D

OMT LAP 2 Ueo has his owrk cut out for him on his lead lap. Ueo’s entry is not particularly fast and while he is solid, ther just inst any chance he made up the difference from the first lap. Aasbo moves into the Great Eight

Skrevet

Ja helt over bra kjørt. Drømte om topp 8 jeg da, men så nære og med en av verdens stjernene å slå. Er bare å gratulere så mye. Er nok noen som har fått noen øyner opp for den "orginale" Supraen. Første gangen Fredric kjører på bane med så stor fart også. Her hjemme går det snart for sakte for han. Håper han kan ta med seg noen triks hjem, så vi andre kan lære noe av ham, for det har vi virkelig. GRATIS med konge kjøring, sier bare jeg. :D:D

Skrevet

dette er meget moro. fulgte med litt i fotobloggen til haukhe.

ser på de amerikanske nettsidene at han har blitt lagt merke til også så dette kan bli stort!

Skrevet

La merke til denne kommentaren under et bilde av fredric la skam mye røyk.

He is making huge amounts of smoke, but currently seems to be lacking speed and traction. I'll be quite interested to see how the top Formula D guys do when they have to follow this car.

Skrevet

Sitat fra Gatebil:

Senest natt til mandag fikk vi 11 plass i drifting under en konkuranse i USA hvor alle de beste kjørte mot hverandre -Fredrik Åsbø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...