vetu03 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Må legges til at han kjørte den "gode" E30 fra Ski til Alastaro i Finnland i fjor. Hadde med seg 4 ekstra felger i bilen. Han å en kompis, for å kjøre nordisk. Kjørte fletta av alle, men pga så dårlige dekk igjen, ble han "bare" nr 2 den runda. Men alle vet han vant også nordisk i fjor, men denne "gode" E30 hans. Finnene sto bare å lo, til de så hva han fant på med bimmern. Når han vant i år, er dette premien hans å være med der nede. Krysser fingrene for at han kommer topp 8. " Da jæklar" får ikke jeg kommet meg i seng før de er ferdig. Kan følge med litt her: http://blog.haukhe.com/ Mener han fortalte meg at de mista eksosen på vei hjem igjen fra Finland, så de kjørte uten stort sett hele veien hjem til siggerud i ski hehe, det er tøft gjort!!! Er da folk begynner å lure når man annkommer
M3 Yngve Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Må legges til at han kjørte den "gode" E30 fra Ski til Alastaro i Finnland i fjor. Hadde med seg 4 ekstra felger i bilen. Han å en kompis, for å kjøre nordisk. Kjørte fletta av alle, men pga så dårlige dekk igjen, ble han "bare" nr 2 den runda. Men alle vet han vant også nordisk i fjor, men denne "gode" E30 hans. Finnene sto bare å lo, til de så hva han fant på med bimmern. Når han vant i år, er dette premien hans å være med der nede. Krysser fingrene for at han kommer topp 8. " Da jæklar" får ikke jeg kommet meg i seng før de er ferdig. Kan følge med litt her: http://blog.haukhe.com/ Mener han fortalte meg at de mista eksosen på vei hjem igjen fra Finland, så de kjørte uten stort sett hele veien hjem til siggerud i ski Stemmer, han mista eksosen ut av båten i Stockholm på vei hjem. Kjørte ca 30 mil, før de fikk sveisa litt i Sverige.
vetu03 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 http://speedhunters.com/archive/2008/11 ... eport.aspx Ser ut som sinnsykt mange biler har vært i bettongen http://www.speedtv.com/video/popup/2331764001
vetu03 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Heat 8 Aasbo v. Ueo LAP 1 Aasbo will lead this all international heat. Aasbo initiates very early and with about a 10 car lead. Ueo can’t answer. Aasbo completes the lap with style, Ueo hangs on LAP 2 Ueo will lead but he has not shown the sped of Aasbo so far. Ueo establishes a three car lead but Aasbo closes in turn 1 and 2. Aasbo gets door handle to door handle a the final clipping point . The judges se mistakes in bot drivers and vogte ONE MORE TIME Both drives elect to take fresh tires before contesting thetwo lap OMT. We are in a five minute time out. Spennendes nå ass.
Hedfelt Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 LAP 1 Aasbo will lead this all international heat. Aasbo initiates very early Hehe, typisk Fredric Ja, det er nå det gjelder!
BreitBau Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Der har vi han i Great 8 OMT LAP 2 Ueo has his owrk cut out for him on his lead lap. Ueo’s entry is not particularly fast and while he is solid, ther just inst any chance he made up the difference from the first lap. Aasbo moves into the Great Eight
vetu03 Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 http://blog.haukhe.com/ Fredric ble da slått ut etter rerun mot Umo, men å være blant top 16 i VM drifting er ikke noe å deppe over! Dette er helt sinnsykt ! GRATTIS FREDRIC!
Hedfelt Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Ajajajajjaa, NEI! Men uansett, dette er jo helt sykt bra!!!
M3 Yngve Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Ja helt over bra kjørt. Drømte om topp 8 jeg da, men så nære og med en av verdens stjernene å slå. Er bare å gratulere så mye. Er nok noen som har fått noen øyner opp for den "orginale" Supraen. Første gangen Fredric kjører på bane med så stor fart også. Her hjemme går det snart for sakte for han. Håper han kan ta med seg noen triks hjem, så vi andre kan lære noe av ham, for det har vi virkelig. GRATIS med konge kjøring, sier bare jeg.
BreitBau Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Hay hay... Var visst feil på den siden gitt.. Ett lite skår i gleden at det var feil, men så er det nå slik det er da så..
ehrnst Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 dette er meget moro. fulgte med litt i fotobloggen til haukhe. ser på de amerikanske nettsidene at han har blitt lagt merke til også så dette kan bli stort!
Spinx Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 La merke til denne kommentaren under et bilde av fredric la skam mye røyk. He is making huge amounts of smoke, but currently seems to be lacking speed and traction. I'll be quite interested to see how the top Formula D guys do when they have to follow this car.
JonasD Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Sitat fra Gatebil: Senest natt til mandag fikk vi 11 plass i drifting under en konkuranse i USA hvor alle de beste kjørte mot hverandre -Fredrik Åsbø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå