steel bmw Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Må bare fortelle om den Jenta som kasta seg inn i bilen å skulle ha meg til å kjøre henne hjem her i natt. Sa det ikke var aktuelt å ba henne gå ut. Hun gikk ut å han jeg skulle hente kom å satt seg. Hun begynte da å sparke ham før hun gikk løs på bilen:/ viser seg at hun bulka begge dørene på høyre side. kasta henne i bakken til vill jubel fra tillskuerne. Så hun får nok litt av en bak smell når hun våkner i morgen å har brukt kanskje litt mye penger på byen dagen før:/
Azeton Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Smart.. Håper det svir litt. Fikk du navn og nr og slikt? du passet vel på og kjøre henne hjem etter på også?
steel bmw Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 hehe, jeg kjørte henne ikke hjem nei, viste faktisk hvem det var. tar meg en tur ned på politihuset i morgen. Jeg vet at opplakeringe av en dør på E81 koster 8500,- i tillegg er denne bilen teflon behandlet så vil si rundt 20 000,- pluss det hun evt vil få i bot. Vet foresten å at hennes far er politi.
Azeton Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 hehe, jeg kjørte henne ikke hjem nei, viste faktisk hvem det var. tar meg en tur ned på politihuset i morgen. Jeg vet at opplakeringe av en dør på E81 koster 8500,- i tillegg er denne bilen teflon behandlet så vil si rundt 20 000,- pluss det hun evt vil få i bot. Vet foresten å at hennes far er politi. Godt jeg ikke er i hennes utslitte høyhælte sko nå
Dr_S Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Politiet har nok ikke ressurser til å ta imot slike anmeldelser...... Men jeg hadde selv levert henne på døra til politihuset hadde dette skjedd meg..
kuanov Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Anmeld henne til SEFO... Får håpe at pappa dekker skadene, slik at hun ikke kommer i systemet...
Rabies Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Du mottar nok snart en anmeldelse for vold siden du la ho i bakken, og blir dømt. Ang. din bil så blir nok den saken henlagt pga. manglende bevis
A1eks Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Manglende bevis er det da vel ikke, når det var vitner der som kan konstatere at hun faktisk gikk løs på dørene hans?
skillbill Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Anmeld henne til SEFO... Får håpe at pappa dekker skadene, slik at hun ikke kommer i systemet... Hennes far "er" systemet
crizi Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Manglende bevis er det da vel ikke, når det var vitner der som kan konstatere at hun faktisk gikk løs på dørene hans? og politi har liksom ressurser til å avhøre de?
Hyggmaister Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Du bør jo ha en grei sak, om du får folk til å vitne for deg. Vil ikke politiet ta saken for deg, så gjør som amerikanerne: Sue the motherfucker!
Z1 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Saken blir henlagt pga manglende bevis og du får bot fordi du var på feil sted til feil tid. Leg ut bilder av gjernings kvinnen sånn at vi andre kan reise når hun kommer.
Lars Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Har du snakka med ho om ho vil gjøre opp for seg?
Der Barockengel Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Du mottar nok snart en anmeldelse for vold siden du la ho i bakken, og blir dømt. Ang. din bil så blir nok den saken henlagt pga. manglende bevis Må nok si meg enig med Rabies her - politiet er mer interesserte i saker som har med vold mot enkeltpersoner enn skader på eiendeler. Forhåpentligvis var damen det her er snakk om så fokusert på å komme seg hjem, at hun ikke tenkte over om hun slo seg når hun traff bakken. Ellers synes jeg Hyggmaisters innlegg har veldig mye for seg.
Halvor89 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Derfor jeg nesten er skeptisk til å kjøre gjennom sentrum på en lørdagskveld. Blir bare mer og mer uberegnelige fulle folk som gjør utrolig mye rart/dumt. Fryktelig mange som blir aggresive hvis de spør om skyss og du sier nei blant annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå