Eirik Viste Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Som nevnt ønsker jeg å kjøpe en mellomaksling til E36 3,0 med 5 trinns kasse. Treffes best på 92 22 65 44. Eirik.
Bimmerlars Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Har fremre del med hardykobling. Brukte den ihvertfall i min E36 med M3 kasse. Det er da store hardykoblingen på denne. Samme aksel som jeg snakket med deg om på telefon for en stund siden.
Eirik Viste Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Jeg har 328 mellomaksling, men pga ombygg med m3 bakaksling trenger jeg i alle fall bakre del av M3 akslingen.
Kentan-racing.com Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 eirik.. du trenger ikke m3 mellom aksel.. du tar bare medbringer fra en 325 eller 328 diff og flytter til m3 klokka.. jeg kjører på en medbringer med 4 bolter fra 325 Men er selv i manko på mellom aksel nå etter en sesong med herjing.. medbringerne på kassene kan å byttes.. bmw er igrunn litt miks og triks og du kan nesten bruke hva du vil fra hvilet som helst.. Kent
Ole@Automote Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Jeg har en sånn aksling med 6 pinner stående i kjellern men husker ikke om den er til e34 M5 eller e36 M3. Den eneste medbringeren som passer på M3 diffen som har 4 hull er fra Z3M jeg prøvde å bytte over fra 325 og den passet ikke i mitt tilfelle, uten att jeg skal være så påståelig att det gjelder alle 325 e36
Kentan-racing.com Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Hmm passet for meg.. eventuellt kan du få kjøpe min medbringer billig.. kjøpt meg m3 mellomaksel hos koed nå.. og siden jeg ikke har m3 medbringern lenger og den ikke var å få kjøpt løst kjøpte jeg like greit en ny diff sperre i samme slengen.. :=) så da har ikke jeg bruk for den med 4 bolter lenger..
Eirik Viste Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Takker for innspill, men det blir bare aktuelt med M3 mellomaksling. Har kjøpt en komplett M3 bakstilling, og da passer det enklest med riktig aksling. Kjøper muligens en M3 aksling og tar med hjem på flyet på neste tur til helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå