orrig Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Hei. None som vet om nettbutikker i USA som er til og stole på og man kan betale med visa ? Takk på forhånd.
oddis Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Spørs jo hva du skal ha da.. De store har ingen gevinst av å svindle deg. En klage (omtrent) så mister de lisensen sin. Personlig bruker jeg nesten utelukkede "wired transfer" via nettbank, så er sjansen for å bli brent veldig liten.
orrig Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Seff, tenkte mest på lykter og slikt jeg egentlig.
tomerikk Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Jeg har ikke hatt problemer med amerikanske nettbutikker mon det er jo ikke lett å vite soliditeten deres i disse tider. derfor ville jeg ikke bruke vired transfer men heller betalt med kredittkort. de fleste tillbyr dette og da er du sikret om noe går galt eller butikken går konkurs. du melder da inn en klage til kortselskapet og får pengene tilbake fra det. Ved andre betalingsformer er pengene tapt.
orrig Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Thanks a lot. Men noen som kan gi meg noen linker ? : )
tomerikk Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Veldig mange av de legger ut noen lokkevarer på E-BAY. da finner du veb adressen deres i brukernavn eller bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå