jon///M Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 da har jeg hentet meg "nybil". bilen er en 2003mod 320it m-tech2 med greit med utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 flått bil... er litt dårlig på geografien. kan du mærke på kart på gulesider f.eks hvor denne tunellen er? har sjikkelig lyst å ta bilder der med min bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 http://www.dinside.no/reise/nyttig/best ... 19634.html http://www.dinside.no/php/art.php?id=19633 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 fin bil det der. noe planer med den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 -19 bbs lm kopi til sommern, -litt senk, -lakkerte clubbsport splittere, -lakkere opp frontfanger, -lakkere listene rundt, -facelift baklykter, -angeleyes, -lett toning av rutene rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 var på strandveienauto i trondheim i dag på en omfattende rustkontroll. der viste det seg at det var skult rust på alle 4 dører og bakluke! heldigvis klarte di og få bilen på garantien (som jeg tror akkurat har gådt ut, med mindre di betrakter det som produksjonsfeil) så da er 4 nye dører og ny bakluke bestilt. skal bli godt og få bilen 100%. har også skaffet meg lakkerer til og lakke frontfanger, bumperlister og clubsport slitterene. men det tror jeg at jeg avventer til litt nermere sommeren da det er mye is og dritt langs veien. men har hørt noe prat om en annen type list på frontfangeren som ikke har feste for skilt. hvordan ser den ut og hvor selges den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 grattis! jeg vil også til den tunellen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Da er vi 3 Når kjører vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 du må helle si ifra når jeg skal ta bilder av bilen din du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Er ett par timer herfra.. Vi tar det Hellbillies helga neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 mulig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 er vel 2 slike blåe haller og en grønn hall. men pass dere! var flere fotobokser i tunnelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 FIN bil Er dette i songdalsporten? Henta min bil i årdalstangen, tok også noen bilder der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 er vel lærdalstunellen . kanon tunell det når du vet kor boksene er . er vel 5 stykker 3 ene veien å 2 andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Lurer på om det er samme tunnel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå