Erik S. Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Er det mulig å koble om slik at parklysene lyser BARE når bryteren står på >.< og ikke hele tiden. Syns det ser så teit ut med gule parklys samtidig med de blå xenonlysene. Vet det finnes blå parklys men det er vel ikke lov eller?
Sjøbuse Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 hva med hvite led pærer. de har noe lik farge som xenon. hadde det på gammle opelen min.. de ser blå ut på bildet. men de har meget lik farge som xenon i virkeligheten.
Erik S. Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 det er jo et alternativ, men da jeg samtidig ha xenon i grøftelysene, når jeg kjører med park/grøft! Viktig at det er make! hehe
Captain Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Det er et krav om at parklysene skal lyse sammen med nærlys.
Erik S. Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 klar over det Hvorfor det egentlig?
Sjøbuse Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 ville gått for løsningen jeg har på 7er`n xenon og hvite AE
S.Arnesen Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 klar over det Hvorfor det egentlig? fordi reglene skal være så krunglette som overhode mulig....
tomerikk Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 klar over det Hvorfor det egentlig? Det skal lyse selv om en hovedlys pære er røket. Men regler er regler vet du, "det bare er sånn".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå