Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liggende noen deler jeg ikke lenger har plass til i garasjen! Har problemer med å kaste ting så da samler det seg opp :roll:

Er åpen for alle bud! :) det meste kan sendes, men jeg drar ikke på posten for en 50,- lapp :wink:

Men men, det jeg har fått tatt bilder av foreløpig er:

Stabstag foran fra M3 3.0

6rrewni569w0k81f7eyg.jpg

Sidepanel til el. sete E38. byttet et som var sprekt, også kom de kun i par, så dette er til passasjer sete.

9ifv3qbu4kqz642dgfm9.jpg

Topp fra M50B20 vanos. her har jeg tatt vanosmotoren, så den følger ikke med, men alle drev osv har jeg. toppen er helt strøken, den ble tatt av og fikk nye ventlistyringer, nye ventiltettninger, ventiler og seter ble slipt opp og planslipt før den gikk 8.000km og motoren fikk rådebank.

uazskv9aejxqpjyavtnx.jpg

56asps74890fvvxhp8ss.jpg

ph1v6tro48damvl5uqqe.jpg

ph1v6tro48damvl5uqqe.jpg

7" x 15" BBS RX felger, 5x120 ET 15 sittet på E34, håpet på at jeg kunne bruke de som vinterfelger på min e36, men Et15 på E36 ble litt drøyt! :lol:

jgeihutfelxtfru1o7pv.jpg

dks8axr3xm3tvjang7uq.jpg

Den ene felgen har vært borti en fortauskant tror jeg, men dette er den eneste skaden på felgene, alle er rette og balangserte. dekkene som står på nå er forøvrig ikke noe å bruke mer.

oce0qmu96pu7rfn4om2d.jpg

Skrevet

Innstegslistene passer ikke E46, listene er for dype/brede for kanalen.

Om stabstaget passer annet enn M3 er jeg usikker på... må nesten noen andre svare for

Skrevet

Har sjekket litt, og det passer fint, eneste er hvis man har bil med kortere støttestag så må disse byttes, men de koster ikke mye. Må nok bytte stabstagsforinger også. Grei måte å få litt bedre veiegenskaper på det her. Hva er prisantydning på staget, forresten? Vurderer egentlig å få tak i et slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...