Per_O Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 hei. har kjøprt meg bmw 520i 92mod. må ha nytt senkesett grunnet at den er senket litt for mye for mitt bruk. lurte på hvor mye jeg burde senke for at det skal se bra ut. kjører med 17" 225/45. har sett litt på settet fra GS: http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct noen som har erfaringer med dette ? legg gjerne ut bilder eller kom med andre forslag.
icc Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Vel nå funka ikke linken du ga siden du bare har kopiert den fra adressebaren. Dette er fordi GS bruker lusne frames på weben sin. Men men, jeg vil anbefale Eibach fjærer og bilstein dempere. Ganske behagelig kjøre opplevelse med disse, hvertfall på E30. Regner med vi snakker daglig bruk og ikke bane kjøring?
Per_O Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 ja har sett litt på de Eibach fjærene, men hvor får jeg kjøpt Bilstein dempere ? og ca. pris ligger de på ? ja er daglig bruk. har ikke store krav til at det skal være behagelig. skal mye til at det blir værre enn det er kan du si. så bare jeg får passe høyde slik det ikke skraper i hjulbuene er jeg fornøyd.
Kai-P. Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Hvordan ser det ut, har du et bilde? Hva slags senking er det på bilen din?
Per_O Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 nei har desverre ikke bilde.. vet ikke hvor mye den er senka, men det er va 3mm mellom hjul og hjulbue ved full sving når bilen står stille. så det skraper godt når jeg tar brå svinger kan være jeg får lagt ut bilde senere Tror annonsa ligger på autodb enda. i så fall BMW 520i 1992 i telemak til 27.000,-
-Erik- Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 nei har desverre ikke bilde.. vet ikke hvor mye den er senka, men det er va 3mm mellom hjul og hjulbue ved full sving når bilen står stille. så det skraper godt når jeg tar brå svinger kan være jeg får lagt ut bilde senere Tror annonsa ligger på autodb enda. i så fall BMW 520i 1992 i telemak til 27.000,- Fant en på autodb her i telemark til 27k Ser jo fin og lav ut denne. hehe:p Har desverre ikke peil selv men sikkert noen andre her som vet
Per_O Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 jess er den er litt for lav for sørlandsveiene som dere ser
Per_O Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 vet ikke.. har ikke sett på det. i følge tidligere eier skulle de ikke være det, men blir ikke overasket om de er det
takaasen Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Auto trio har Bistein dempere. http://www.auto-trio.no/ Jeg kjørte H&R på min bil men de var veldig harde sammen med bilstein sprint dempere mono tube. Får prosenter hvist du er BMWCCN medlem. Det er standar at bilige fjærer siger med tiden. eller at han har fjernet gumi underlaget på fjæren for å senke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå