CS Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 http://www.aftenposten.no/forbruker/bil ... 769855.ece Det lover jo bra. Så sant de ikke begynner å ruste etterhvert som e46 og e39
normzzz Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 man skal huske på en ting når man leser nye undersøkelser, og det er nettopp at de er NYE. Kan ikke tenke woho bilen min er den mest driftsikre( i mitt tilfelle E36 318i ) når testen tar for seg nye biler. Det blir feil. Men selvfølgelig bra at BMW gjør det bra!
CS Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Det er sant. Kan også lure på om BMW har blitt bedre eller om f.eks Toyata har blitt dårligere med mer feil enn før.
S.Arnesen Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 personlig så syns jeg en slik test av e36 eller e46 ville vært mye mer spennende. Nå som de første e46 modellene er over 10 år gamle, så hadde det vært morro å se hvor bra/dårlig de har vært på driftsikkerhet opp mot f.eks en toyota fra samme periode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå