destroyy Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Jeg trenger sårt noe som lyser litt bedre på min e28 Men, jeg vil helst slippe xenon kit, da dette ikke passer på en gammel 5`er syns jeg Jeg kan strekke meg til xenon i fjernlys, men i kjørelys vil jeg ikke ha dette Noen som har no tips til pærer som lyser bedre en orginale?
Morty999 Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 først så kan du bytte ut de svarte frontlampene dine
snurresprett Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 jeg benytter selv Osram Nightbreaker i mine nærlys, synes lyset var vesentlig bedre en de billigeste standard h1 pærene. http://www.osram.no/no/Produkter/Bil/?m ... how;ID=388 om du skal ha bedre fjærnlys så kan du "koble om" nærlysa dine slik du får fjærnlys der og. Merk at reflektorene sprer mye, men du får mye lys også og jeg synst det funket bra på e28'n jeg hadde.
destroyy Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Morten har nevnt det for meg, så får vel prøve det også
snurresprett Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 abslutt å anbefale, bare hugs å legg opp et ekstra rele med strømtilførsel så du ikke brenner ledningsnettet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå