destroyy Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Jeg trenger sårt noe som lyser litt bedre på min e28 Men, jeg vil helst slippe xenon kit, da dette ikke passer på en gammel 5`er syns jeg Jeg kan strekke meg til xenon i fjernlys, men i kjørelys vil jeg ikke ha dette Noen som har no tips til pærer som lyser bedre en orginale?
Morty999 Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 først så kan du bytte ut de svarte frontlampene dine
snurresprett Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 jeg benytter selv Osram Nightbreaker i mine nærlys, synes lyset var vesentlig bedre en de billigeste standard h1 pærene. http://www.osram.no/no/Produkter/Bil/?m ... how;ID=388 om du skal ha bedre fjærnlys så kan du "koble om" nærlysa dine slik du får fjærnlys der og. Merk at reflektorene sprer mye, men du får mye lys også og jeg synst det funket bra på e28'n jeg hadde.
destroyy Posted November 17, 2008 Author Posted November 17, 2008 Morten har nevnt det for meg, så får vel prøve det også
snurresprett Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 abslutt å anbefale, bare hugs å legg opp et ekstra rele med strømtilførsel så du ikke brenner ledningsnettet:)
Recommended Posts