Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Joda , noen andre eller??!

Kan bytte i pen rekord 1970 mod veteran , gått 81 000 med 2.2i og ny bakaksling.

Verdi ca 25-35 000,spørst øye som ser det.

Eller ford fiesta 1.3 flair , eu godkjent over 1 år til (VELDIG god bruksbil)

Skrevet

Har en 325 uten motor, Den er ikke kollisjonskadet. Det er mer eller mindre sette inn en motor, tut å kjør. Fløyta fungerer ikke så du får kjøpe deg et horn foresten :wink: Følger med rustfritt eksosannlegg fra motor til helt ut bak bilen. Kontakt for meg info :wink:

Skrevet
...

også andre kollisjonskada kan være int

Den var litt drøy ;P og 10 000 hallo :--D

Komme med bud da vettu :-)

Skrev til under 10.000,-

Skrevet

Hey!

Har en E36 med skadet front, og bakskjerm. Helt okai bil som ikke er noe problem å få på veien igjen, trenger ny gril, frontplate osv, panseret har jeg banket tilbake på plass, fangeren er hel. Styrestaget har fått seg en liten knekk så høyre forhjul svinger mindre enn det andre. Bakskjermen har fått seg en grei bulk, har byttet en dør. Får med 3 dører og 2 fangerer til den, går for 5000.

Er en 318 91 modell, med 220k km på telleren, ettermontert startsperre, elektriske ruter forran og ac.

92091501, står i telemark, skien

Skrevet
Har en 325 uten motor, Den er ikke kollisjonskadet. Det er mer eller mindre sette inn en motor, tut å kjør. Fløyta fungerer ikke så du får kjøpe deg et horn foresten :wink: Følger med rustfritt eksosannlegg fra motor til helt ut bak bilen. Kontakt for meg info :wink:

Hei!

Så du skrev dette i en post på forumet.

Kunne jeg fått litt mer info om den? BILDER??

Coupé eller sedan??

Og hvilken prisklasse har du tenkt deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...