DreRacing@ Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 ja skal vel ikke lade så frykteli mye jeg heller, rundt 1 bar eller noe. hørt at de kan sprekke, men har ikke fått av toppen ennå
DreRacing@ Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Driver med bakstillinga nå. etter div research har jeg funnet ut akkurat hva som må gjøres. jeg plukker deler fra e34m5 fått sentrert m5 diffen i e30 brygga flytter demper bakover også forsterke litt da må også flytte frem fjær festet litt også. holder på og dreie til så navene fra m5en skal passe på detta. kommer videre i tråden etterhvert
DreRacing@ Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 driver fortsatt med bakstilling. har fyllt opp hele e34 kuken med sveis for siden å dreie ned til e30 dimm. jeg må nå fylle de hulla mellom gjengene til hjulboltene med sveis for å kunne lage ny boltsirkel dreid ned gammel lagerskål for å bruke denne som distanse så det blir plass til håndbrekk. dreid av 4mm her for at muttera skal få tatt nok gjenger.
vetu03 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 planen er å herme litt etter denne.jeg er ikke plastikk fan selv men tenke å ha det på da, raser sikkert av når jeg skal sladde som værst alikevel Den der er bare helt sinnsykt rå... Så hvis du lager din lik så får du en syykt rå bil.. Tøft Prosjekt!
jonr- Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 planen var vel enda råere kjempe morro prosjekt når ca tror du at bilen er ferdig?
DreRacing@ Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 fått kommet litt lenger på bilen nå. Jeg driver også med en 242 som blir helt værst samtidig, derfor litt trått (pluss masse brennvin og damer) fått punktet sammen grenrør i svartstål. må ha noen til og tigge de sammen for meg med bakgass Også har jeg fått på M5 bakstillinga nå. E30 bremser. mangler og bestille aksler fra ppf Brock B1 er handlet inn 8.5" foran og 10" bak
Spiff Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 ser ut som det blir bra detta ja! her ser det jo ut som noen har hatt diare da!! hvordan går det med volvoen da? digger volvoen din
DreRacing@ Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 ja dæven, det tøyt olje og klin ut alle steder på den motoren. kjørte den 1 mil uten radiator og på 3 sylindre, full gass tror jeg. jo volvoen er fortsatt 1.pri. kan følge den her. http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?f=15&t=32475
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Ser jo jævli bra, ut, men skal ikkje turboene henge so og si vannrett, den bakerste turboen din ser skeiv ut, men detta veit vel du bedre en meg.. Stå på !
E30_Dale Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Har liksom aldri fått dette med meg, men hvorfor flytte demper bakover? Bra greier dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå