Jørgen-Fastbmw Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Gratulerer med skikkelig e30 karoseri Er den orginal ? ka du måtte gje for den ?
DreRacing@ Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 planene er værtfall klare. Den blir blå som volvon min, sette i m3 innredningen fra e30n, trekke om dette i svart skinn. Sette i m5 motoren, oppgradere med stempler og topppakning lade det turboene holder til. blir carbonflapp på org vinge og carbon catkiller og carbonluft inntak. Felger vil jeg ha svart senter med feit blank kant, ala helge vik. forstillingen blir nok org m3, gidder ikke stresse med coilovers. bakstillingen blir vel å flytte over den jeg har på e30n pga m5 diffen. men hva som er forskjellene på m3 bakstilling veit jeg ikke. bilen er et karosseri bytte som er godkjent i vognkort.
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Stilig, skal du ha nøyaktig lik fargekode som på volvoen, eller skal du ha en bmwblåfarge ?
DreRacing@ Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 det blir samme fargekode som på volvoen, eller dre-racing blue som jeg liker å kalle den hehe
oddis Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Blir ganske lik Jødahl sin da mao Bra du går skikkelig til verks med S38n...en sjuk motor fra A til Å. Den få uberettiget kjeft fordi den er så stor. Men S38 med full breiside er det ingenting som slår av lydopplevelse og rekkeseks.
Gjest Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Dettee blir bra! Invister i råder og når du først holder på. Da kan du botne di turboene. Da blir det en meget artig bil=) S38 er best når man skal ha for mye effekt>!=)
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Hehe godt du har innsett det sjølv då jørgen, "for mye" effekt
DreRacing@ Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 men jødal har vel ikke imperial blue? uansett blir dette en gatebil med skilt ikke rein bane bil. har man behov for råder egentli? de originale holder jo vel 1000nm? kilander... spennende å se hvor blakk jeg blir fremover for jeg har kjøpt hus med verksted og greier. skal slenge ut bilde ettervært.
DreRacing@ Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 liten oppdatering av prosjektene. Bmwn er nå parkert, men skal sette ishjul på den og bruke den litt i vinter. Nye dempere og heises skal den også, må nok ta av intercooleren for å få plass til ishjula også. Holder for tida på med og montere sammen volvon min som jeg akkurat har fått lakkert igjen (4dje gang) Kommer vel til å starte med M3n bare jeg er ferdig med volvoen, etter jul en gang tipper jeg
NBCustom Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 jeg misunner deg så sykt den volvoen! hadde jeg hatt kronasje nok så skulle jeg kjøpt den.. hvor mange hk bremsa du i den der? mener du sa det en gang, men jeg husker ikke.. hehe blir bra både volvoen og bmw'n etterhvert vil jeg tru
DreRacing@ Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 har vurdert og solgt den for 200.000 men er jo straks veteran nå også slik den er nå så er det 550hk, 730nm!
NBCustom Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 har vurdert og solgt den for 200.000 men er jo straks veteran nå også slik den er nå så er det 550hk, 730nm! stemmer, den må du beholde! heftige tall..
DreRacing@ Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 Krasja den igjen nå siden den måtte males? Ja søskenbarnet mitt som kjørte i meg da, tok hele bakskjermen, igjen! men var noen andre småfeil jeg tok i samme slengen da.
oddis Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Hva ble status etter helga? Rådebank? Så dere måtte utpå med tralla..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå