Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte å banke noe jævli så måtte stoppe.

helt sikkert rådebank, skal ribbe bilen til helga, se om jeg får tid til å rive av bunnpanna også.

bare ikke veiva har sprekt så er jeg glad

• 3 months later...
Skrevet

Får vel gjøre en liten oppdatering nå som jeg har tid.

Ikke fått stått på så mye med bmw i år som i fjor, grunnet mye rart, men ikke tro jeg ligger på lat siden for det..

Kjøpt meg hus med gode skru muligheter i høst.

191220101340.jpg

har verksted med 2 søyler og "lakkboks" i kjelleren.

har også en garasje med 2 porter ved siden av (ikke med på bilde)

kjelleren i huset trenger noe oppussing som maling av vegger og gulv, dette jeg holder med på nå.

260320111471.jpg

bygget meg "motorbyggerom" i ene lille rommet i kjelleren.

her skal m5 motoren få ligge i smådeler en stund fremover

260320111470.jpg

hylle til deler

020420111480.jpg

her har noen av bmw delen kommet på plass, den svarte gamle bilen har blitt helt ribbet og kjørt til huggeren

020420111481.jpg

ribbet motoren, men ikke demontert den ennå, blir vel ikke før til høsten er jeg redd.

140320111456.jpg

her ser man åssen turboarmaturet er, akkurat heist motoren ut av bilen.

020420111479.jpg

020420111478.jpg

M3n inne i lakkrommet, bakdiffen blei skrudd av og solgt.

070320111443.jpg

070320111442.jpg

Gjorde ett lite impuls kjøp, hadde lyst til å bygge meg en fighter lenge å kom over denne strøkne -91 gsxr 1100

150420111497.jpg

150420111496.jpg

160420111499.jpg

Resultatet

• 1 month later...
Skrevet

jaja, da var je så smart at je skulle låne bort sykkelen min en tur je da så blei jo den vrak...

at je aldri lærer.. menmen, itte værre enn at jeg skal bygge den opp igjen, bare å få han til å betale det, gikk værre med foten hans da, kappet beinet tvers av ved ankelen, så blir stumt ankelledd på han

Skrevet

Hva skjedde med volvoen? Så ut som den lå feil vei på et av bildene :( Rå bmw du har, kommer nok til å stalke denne tråden en stund framover:) Trenger ideer selv, skal snart kjøpe meg e30:D Måtte karen amputere foten? :(

Skrevet

Volvoen er ferdig til månedsskifte, 99% strøken, kommer mange bilder av den. er den jeg har prioritert i det siste. men er lenge siden jeg taket med den. bmwn var ikke så værst, men det 320 karosseriet jeg hadde er på huggeren nå, motor og driv skal over i ett m3 karosseri jeg bare gleder meg til å begynne på.

Men nå må jeg jo bruke en måned på å bygge sykkelen opp igjen å da :( veldig synd ettersom ingenting kunne vært bedre på den..

karen måtte ikke amputere foten, ikke ennå værfall, skal vel operere noe mer på fredag trur jeg, ettersom jeg hørte blir ankelen helt avstivet, altså ingen bevegelse i den..

Skrevet

Det er jo et mareritt for han da. Så synd å bli nærmest invalidisert.

Og jeg som synes synd på meg sjøl fordi jeg har vondt i foten etter å ha smadra den mellom en elektrisk jekketralle og en stålterskel :P

Er nok verre for han!!

Du får legge ut noe bilder av sykkelen også da! Før og etter.

Skrevet

ja,, veldig uflaks att han klarte å knuse ankelen sin, men på en annen side så er det KUN han selv som er ansvarlig for det. Håper bare han er forberedt på å betale meg erstatning for ødeleggelser på sykkelen..

bilder kommer vel, håper på å ha med sykkelen innover til neste uke å starte på den

Skrevet

Aha, så det var sykkelen din det sto om. Tysker mener jeg det sto!? Mistanke om litt av hvert var det og.

Kjipt å låne ut og få tilbake som byggesett. Du har nok for mange adrenalinfylte kompiser Dre, hehehe. :lol:

Volvoen x-antall ganger, BMWn, MC, hva er det neste.. :) Er tydligvis farlig med bosted på Skansen og bedrive bilkjøring :lol: .

Er ikke ditt det E30 chassi som står på verkstedet på Kjellmyra? Lyseblå.

Skrevet

nei det var en dumme danske. jeg kjente han ikke, men var kjæresten til ei barndomsvenninne av meg, han hadde (vistnok) kjørt mye sykkel får å skulle bare prøve en liten tur.

men det var jo ett reint (urutinert) uhell, tror han sklei av fothvileren med det ene beinet ell noe.

Men nå MÅ jeg lære, itte låne bort en dritt.

Veit ikke åssen verksted du mener, men min står hjemme å er svart

Skrevet

Det ovenfor Joker på Kjellmyra.

Mener han som vraka E30n din kjøpte sånn chassi til deg, i samme farge.. som du hadde til salgs i fjor en gang.. (?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...