Tsf Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 vil høre lyd må ta og få den benka, og legge ut nye bilder
DreRacing@ Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Skrevet Desember 27, 2009 vi har bare grovmappet etter vei, går feit som faan. men umuli å få noe feste nå. men skal få filmet noe, funker så utroli bra alt sammen, er noe klonk i bakstillinga men finner faan ikke ut hva det er
RoaldJ Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 klonkinga forsvinner når det som lager lyd går i stykker fiks det som går i stykker og overdimensjoner det litt mer, så er du kvitt lyden hehe
rakett Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 er klonkingen når du kløtsj kicker eller er det hele tiden i dumper etc? Har klonking på E30'ene mine jeg også, den ene hadde jeg sveisa diff på og der løsnet diffen tilslutt, fant jeg ut da jeg høgde den. Men det kan det vel umulig være her? Syns E30 alltid har en tendens til å klonke, spesielt når man kløtsj kicker/ skal burne etc
Tsf Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 kunna vell ikke lagt ut ein ny link til volvo prosjektet dit ? men råå bmw du har her mye hester ?
JohnnyTouring Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Artig å få være med å kjøre en tur i jula! Dette er en monster av en bil! Vanskelig å få feste ja, men tror ikke det endrer seg så voldsomt mye til sommeren heller med de kreftene du sitter på her . Fortell om du finner ut av klonkinga. Er interessert i det. Menne.. Tre hull i termostaten? Poenget med det?
DreRacing@ Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 ja det var en morro tur vi hadde har tetta til 2 hull i termostaten nå, tror det skal funke med 1 5mm også. det er fordi termostaten sitter i enden av vannrøret på eksossiden, og for å frakte varmen fra toppen og ut hit må man ha litt sirkulasjon hele tiden. viss termostaten hadde vært helt tett risikerer jeg å ha veldig høye temperaturer i toppen før termostaten åpner, pga denne ikke har blitt varm ennå... men bare for å vær på sikre siden altså. Jeg satte en papp plate foran radiatoren, da blei det grei varme i bilen
DreRacing@ Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Nå har jeg montert PC i bilen. Skjermen, med touch Laget ett stabilt feste til skjermen, meget fornøyd med dette! skjerm montert! Sjekker alle verdiene på sprutet, kan også mappe herfra, kjekt! Winamp er ett must, eget touchscreen skin trådløst mini tastatur maskineriet! har også bestilt ICE internett oppkobling, så bli kult å dra på fylla nå
RoaldJ Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 har lik cd-spiller, helt grei den egentlig.. masse justeringsmuligheter, og 3 phono-utganger(viktig viktig) greit med skjerm og data i bilen.. manger bare spotify nå
DreRacing@ Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 har allerede spotify, kansje du kan skimte ikonet men har all krutt musikket som mp3 allerede, liker det bedre. Grei spiller egentli, kjøpte den ny for 4 år siden. men har bestilt ny i dag, pioneer deh-p5100ub
oddis Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Det der er helt genialt. Operativ styring av sprut, musikk og som jeg har tenkt - GPS. Har du ekstern kabinett med hardware montert baki? Eller går alt gjennom spiller.
DreRacing@ Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 hehe nei jeg kjører med en gammel bærbar jeg fikk, plassert under setet. om den skulle kvelde så blir det nok en stasjonær data baki eller noe ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå