Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har bare grovmappet etter vei, går feit som faan. men umuli å få noe feste nå. men skal få filmet noe, funker så utroli bra alt sammen, er noe klonk i bakstillinga men finner faan ikke ut hva det er

Skrevet

er klonkingen når du kløtsj kicker eller er det hele tiden i dumper etc?

Har klonking på E30'ene mine jeg også, den ene hadde jeg sveisa diff på og der løsnet diffen tilslutt, fant jeg ut da jeg høgde den. Men det kan det vel umulig være her? Syns E30 alltid har en tendens til å klonke, spesielt når man kløtsj kicker/ skal burne etc

Skrevet

kunna vell ikke lagt ut ein ny link til volvo prosjektet dit ?:P men råå bmw du har her :P mye hester ?

Skrevet

Artig å få være med å kjøre en tur i jula! Dette er en monster av en bil! Vanskelig å få feste ja, men tror ikke det endrer seg så voldsomt mye til sommeren heller med de kreftene du sitter på her :D. Fortell om du finner ut av klonkinga. Er interessert i det. Menne.. Tre hull i termostaten? Poenget med det?

Skrevet

ja det var en morro tur vi hadde :)

har tetta til 2 hull i termostaten nå, tror det skal funke med 1 5mm også.

det er fordi termostaten sitter i enden av vannrøret på eksossiden, og for å frakte varmen fra toppen og ut hit må man ha litt sirkulasjon hele tiden. viss termostaten hadde vært helt tett risikerer jeg å ha veldig høye temperaturer i toppen før termostaten åpner, pga denne ikke har blitt varm ennå... men bare for å vær på sikre siden altså.

Jeg satte en papp plate foran radiatoren, da blei det grei varme i bilen

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå har jeg montert PC i bilen.

Skjermen, med touch

05012010387.jpg

Laget ett stabilt feste til skjermen, meget fornøyd med dette!

13012010393.jpg

skjerm montert!

14012010397.jpg

Sjekker alle verdiene på sprutet, kan også mappe herfra, kjekt!

14012010401.jpg

14012010402.jpg

Winamp er ett must, eget touchscreen skin

14012010403.jpg

14012010406.jpg

trådløst mini tastatur

14012010408.jpg

maskineriet!

14012010409.jpg

har også bestilt ICE internett oppkobling, så bli kult å dra på fylla nå :)

Skrevet

har lik cd-spiller, helt grei den egentlig.. masse justeringsmuligheter, og 3 phono-utganger(viktig viktig) :)

greit med skjerm og data i bilen.. manger bare spotify nå :P

Skrevet

har allerede spotify, kansje du kan skimte ikonet :) men har all krutt musikket som mp3 allerede, liker det bedre. Grei spiller egentli, kjøpte den ny for 4 år siden. men har bestilt ny i dag, pioneer deh-p5100ub

Skrevet

Det der er helt genialt. Operativ styring av sprut, musikk og som jeg har tenkt - GPS.

Har du ekstern kabinett med hardware montert baki? Eller går alt gjennom spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...