DreRacing@ Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Jeg skal kjøre sånn villmannracing bare...
DreRacing@ Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 Så da får vi se hvor lenge redskapen holder hehe. Jeg hadde tenkt og kjøre søndag da, kansje lørdag får se..
rakett Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 høres gromt ut. Hvordan ble effekten i bilen tilslutt da? Har fått igang min egen 338 også, original motor har jeg da, men morsomt for det spinner latterlig bra i 3 gir, trenger bare å kløtsjkicke eller gire litt stygt. Har du noe videoer/bilder da Dre? hadde vært fett å se.
DreRacing@ Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 jeg har ikke fått bremset på nytt ennå, men det skjer før gatebil. min spinner ikke så lett synes jeg, men da har jeg bare kjørt med feite, seige vinterdekk der bak ennå. ikke noe nye bilder og ikke noe video ennå
mropsahl Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Flisa kær?? rart at jeg ikke har lagt merke til denna tråden før... virker som ett heftig bygg, hadde vært morsomt å se den live en gang siden jeg bare bor 2 mil unna stå på!
DreRacing@ Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 flisa ja! bilen har spinni rundt på flisa siden jul så, rart du ikke har sett den hehe
DreRacing@ Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 ikke sikkert det blir noe våler, var jo så lur og lånte bort bilen jeg da...
stensheim Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 å?? det var sikkert ikke så lurt nei, hva har skjedd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå