lefool Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Har problem med sentrallåsen min. Når jeg trykker ned låsen på innsiden av bilen, så går alle dørene i lås, også spretter de opp igjen, nesten med en gang. De spretter opp når jeg låser utenfra også. Er det noen som vet hva jeg burde sjekke, eller gjøre?
Glennski Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Virker som om en ledning ligger til jord og lager et feilsignal til sentrallåshjernen, slik at de spretter opp igjen. Jeg hadde det problemet på min, da var det en ledning på låsemotoren til bagasjelokket som lå til jord. Så mitt tips vil være å se etter ledninger som har slitt isolasjon slik at kobberet ligger mot karosseriet Se inni alle dørene, på ledningene som går til låsene, samt bagasjelokket.
lefool Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Takk for svar Går ut å ser etter nå jeg
Snake Oil Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 er du heldig så slipper du unna med å smørre opp å bevege låsen litt.mulig den har kilt seg litt.bagasje luke altså.
-Erik- Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Si ifra om det var noen av ledningene som var "opnet" og gikk til jord. Har det samme problemet med min, men bare når jeg låser fra utsiden, så at en av låsene kanskje har kilt seg, som snake oil sier, virker logisk. (Hvertfall i mitt tilfelle)
Mexos Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Skjekk om bryterne som står i b-stolpen er slitt. De er laget av plastikk som blir gnaget av etterhvert. Sentrallåsen tror derfor at døra er åpen når den er lukket pga. bryteren ikke blir trykt inn. Naturlig at det er knappen på førerdøra som blir utslitt først.
turn-in Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Sikkert brudd i ledningene i bagasjerommet, vanlig på e34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå