ssperf Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Nok en BMW stjålet fra Skien i natt: 1987 Blå metalikk E30 cabriolet meget spesiell med M5 3,6l. motor. Bilen ble solgt til ny eier i forrige uke, som satte den på verksted i Skien hos Schmiedmann/Bmw spesilaisten hvor den ble stjålet i natt. Bilen har IKKE forsikring som dekker noe av det som er gjort med den. Med litt flaks for stakkaren igjen 30.000,- kroner eller noe i den duren. Bilde av bilen:
///FredriK.S Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Veldig kjedelig,, skal si ifra hvis jeg ser noe!
marararius Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Denne skal jeg holde utkikk etter. Bor i Bamble, og er ofte i området, og rundt forbi og farter. Noen jeg kan ringe om jeg skulle sett den?
olavesen Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 ser jeg den når jeg kjører rundt el noe skal jeg ta tak i han , kjipe greier ass:S håper noen finner den uten alt for mye skade
Hawkon88 Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 jeg tipper bilen blir ribbet og delene blir solgt/brukt i andre prosjekt..
olavesen Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 ja skjer vell som regel det. men kan være heldig, men de viste sikkert hva de henta
StianA Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 ska holde utsikk jeg også, selv om denne nok er pelt i deler.
matsrh Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Er så unødvendig! Håper dere finner den like hel!
Thomaz Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Burde ikke kanskje Schmiedmann ta ansvar siden det var der det skjedde? Uansett kjipe greier..
marararius Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Er vel ikke mye ansvar de tar? Kameraten min hadde bilen til reparasjon der. Den måtte stå til dagen etter. Dagen etter var frontfanger, lykter, blinklys borte, og grillrammen og panseret ødelagt. De ville ikke ta noe ansvar for det, men tror det ble til at de betalte egenandelen. Er vist masse med bilene der oppe. Ville ikke latt min stå der!
The_transporter Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 her bær schmiedmann ordne opp på deres regning om den står på deres eiendom bør de ta det på sin forsikring det koster dem ikke noe personlig,men denna karen mister jo sikkert sparepenger eller lånte penger og kommer til å slite psykisk om ikke annet.. vis hva dere er gode for schmiedmann bygg opp et enda bedre bilde av dere selv nå
ssperf Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Hei igjen. Du kan ringe bileieren på 922 37 845. Utrolig kjipt. Fullbelånt bil! Kjempekult å måtte betale på en bil i flere år som man ikke har lenger, fordi noen er klåfingra! Kan heller ikke stille Schmiedmann ansvarlig heller, desverre. Selv om noen kan ha lyst til det. Vet åssen det er å drive verksted selv. Selv om vi stort sett alltid prøver å få låst ting inn, er det desverre ikke alltid plass til det.. Var der istad og de skal i det minste investere i video overvåking om ikke annet. Si ifra om dere kan ha sett noe eller blir tilbydd deler. -Tarjei-
Dr_S Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Her lukter det snusk...Noen har visst om at den bilen sto der og at den ikke skulle stå innendørs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå