BMWPower Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Se her ja.. Gratulerer så mye, dette var stas
Luftwaffel Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Får stille meg i køen sammen me de andre og gratulere så mye. Nå har du bare 16 år igjen, så kan du glede deg til å stå i døra med hagla og vente på friere.
Anders_w Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Får stille meg i køen sammen me de andre og gratulere så mye. Nå har du bare 16 år igjen, så kan du glede deg til å stå i døra med hagla og vente på friere. hehe;-) ja her blir hagle innkjøpt for å si det sånn..!!!! hehe
Springsteen Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Bøtte med sand på ene siden av døren(som du kan stikke hodet i), og balltre med spiker i på andre siden Gratulerer så mye!
Trondbrandsen Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Congrats!! Akkurat blitt pappa til en sønn på nå 5 uker selv, førstemann Hadde han bare visst hvilke, og hvor mange planer jeg har for ham, hadde han sikkert blitt skremt Selvsagt blir det rc-bil kit på høyt plan i bursdagsgave 15 Oktober 2009 Fiskestang sikkert rett etter.. Tøffe dager første tiden synes jeg, men det er en ubeskrivelig fantastisk følelse å dulle med lillemann som faktisk er mitt eget kjøtt og blod
316 Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Viktig å få det klart for han hva som er rett og galt i tidlig alder... Gratulerer alle sammen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå