Simen! Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Blir det en film-snutt av oppstart kankje?
Bimmer Arne Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Ikke skjedd spesielt mye. Har vært ute å prøve kjørt og alt funket greit. Bildet er litt gammel. Skulle egentlig lagt ut 23.12.08 Skulle ha lagt opp oppstartsvideon her også men sliter litt med å få lagt den ut. Sitter å fundere på hva jeg skal gjøre med felgene. Orginal farge, hvit sort, bronse eller gull? noen som har noen formening? Kanskje noen som er gode i photoshop å kan endre litt farger?
///Mysild Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 se på bildene i linken min, du har jo blå bil, og jeg sort, men blir ganske likt uansett... trykk på photoshoot linken
Maloi Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Hvordan går det med godkjenninga? gikk fort med ombygginga, må være deilig å være "ferdig":) ville kanskje satsa på hvit eller svarte felger jeg.. men syns di orginael er mer en nok kul!
Bimmer Arne Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Ser bra ut det. Men tror de andre fargene kunne vært litt kult også. Morsomt å sammenlignet på samme bilde. Ellers har jeg sett for meg en mørk grå farg kunne vært kult også. Har ikke gjort noe mere. Må få kjøpt meg vinterdekk men har ikke stresset med dette da jeg ikke veit fargen jeg skal ha på felgene ennå. Har lyst på en annen farge fordi jeg har like felger til sommerhjulene, og da kan det jo være fint med annen farge på vintern.
Bimmer Arne Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Trenger å bytte frontrute. Har helt nye frontrute liggende men trenger noen til å bytte den. Skrik ut hvis dere kan eller veit om noen som kan bytte den for en billig penge.
Bimmer Arne Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Takk til Marius2002 som har ps litt forskjellige farger på felgene. Må bare bestemme seg for hvilke farge som var kulest. Hva syns dere?
///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 var litt kult med gull! og det er allerede en blå e36 med hvitefelger her inne
///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 var litt kult med gull! og det er allerede en blå e36 med hvitefelger her inne
///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Det bildet i midten så best ut! hehe... me 2, men det er jo nok av hvite contour felger på forumet... jeg har 4 og en annen har også 4
Haug Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Det bildet i midten så best ut! hehe... me 2, men det er jo nok av hvite contour felger på forumet... jeg har 4 og en annen har også 4 Hva så? Ville heller kjørt med noe som ser bra ut og flere har, enn noe som ser stygt ut og ingen har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå