Gå til innhold

BMW 320i e36 godkjent ombygd til M3 3L (nylakkert)

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke skjedd spesielt mye. Har vært ute å prøve kjørt og alt funket greit.

2_23122008105_1.jpg

Bildet er litt gammel. Skulle egentlig lagt ut 23.12.08

Skulle ha lagt opp oppstartsvideon her også men sliter litt med å få lagt den ut.

Sitter å fundere på hva jeg skal gjøre med felgene. Orginal farge, hvit sort, bronse eller gull? noen som har noen formening? Kanskje noen som er gode i photoshop å kan endre litt farger?

Skrevet

Hvordan går det med godkjenninga? :)

gikk fort med ombygginga, må være deilig å være "ferdig":)

ville kanskje satsa på hvit eller svarte felger jeg.. men syns di orginael er mer en nok kul!

Skrevet

Ser bra ut det. Men tror de andre fargene kunne vært litt kult også. Morsomt å sammenlignet på samme bilde. Ellers har jeg sett for meg en mørk grå farg kunne vært kult også.

Har ikke gjort noe mere. Må få kjøpt meg vinterdekk men har ikke stresset med dette da jeg ikke veit fargen jeg skal ha på felgene ennå.

Har lyst på en annen farge fordi jeg har like felger til sommerhjulene, og da kan det jo være fint med annen farge på vintern.

Skrevet

Trenger å bytte frontrute. Har helt nye frontrute liggende men trenger noen til å bytte den. Skrik ut hvis dere kan eller veit om noen som kan bytte den for en billig penge.

• 2 weeks later...
Skrevet

Takk til Marius2002 som har ps litt forskjellige farger på felgene. Må bare bestemme seg for hvilke farge som var kulest.

3l0zr1v4faiq9x3ifluw.jpg

hk0p6w0bqh12t25q3g8t.jpg

vuvldfq7957xo9tv66yd.jpg

Hva syns dere?

Skrevet
Det bildet i midten så best ut!

hehe... me 2, men det er jo nok av hvite contour felger på forumet... jeg har 4 og en annen har også 4 :-P

Hva så? Ville heller kjørt med noe som ser bra ut og flere har, enn noe som ser stygt ut og ingen har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...