Bimmer Arne Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Da har det endelig kommet litt deler. Over 3 uker siden delene ble bestilt, men igår kom de. Hentet pakken idag, var jo reineste juleaften og nyttår på engang. Her har vi borresjablonger til sideskjørt, e46 m-tech leppe til å montere på koffertlokket, bakrute senker (usikker på om jeg liker fasongen på den ennå eller om jeg må kjøpe Rieger sin, skal prøve å legge den på bilen for å se hva jeg syns). Monteringsanvisninger sideskjørt (orginalt BMW). Ny vannpumpe. Gir kule i skinn med M logo. Oljelokk med M logo. Service/olje nullstiller. En hel pose med div. skruer, plugger og propper, temp føler, kjedestrammer, kontakter og ledninger. Har også kjøpt ny toppdekselpakning og Bosch plugger beregnet for M3.
sladjan Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Det bildet i midten så best ut! hehe... me 2, men det er jo nok av hvite contour felger på forumet... jeg har 4 og en annen har også 4 Er du redd for at dine også skal bli litt for vanlige ///Mysild? Syns felgene ble best på bilde nr2, men du kan no gå for den originale fargen da? Syns det hadde vært best Bimmer arne: Hva betalte du for den olje/service nullstillern? Koed du bestilte fra? syns ikke jeg har sett det der før
///Mysild Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Det bildet i midten så best ut! hehe... me 2, men det er jo nok av hvite contour felger på forumet... jeg har 4 og en annen har også 4 Er du redd for at dine også skal bli litt for vanlige ///Mysild? Syns felgene ble best på bilde nr2, men du kan no gå for den originale fargen da? Syns det hadde vært best Bimmer arne: Hva betalte du for den olje/service nullstillern? Koed du bestilte fra? syns ikke jeg har sett det der før hehe... er ikke spesielt når for mange har det ^^
Bimmer Arne Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 Bimmer arne: Hva betalte du for den olje/service nullstillern? Koed du bestilte fra? syns ikke jeg har sett det der før Tror det var 470 kroner eller noe sånt. Er fra Koed ja. varenr 12-114.
Bimmer Arne Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Hva syns folket om felgene? Vurderer å bytte til Goldline felgene til GS. Ellers har det ikke skjedd så mye. Byttet front rute på tirsdag.
Bimmer Arne Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Har vært på BT idag, og bilen er nå godkjent.
Bimmer Arne Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Tusen takk. Var skikkelig moro. Har handlet inn litt deler som skal montere også. Har kjøpt nye frontlykter(brukte men nye for meg). Skal se om jeg ikke får tatt bilde av de imorgen. Ellers tok jeg i mot ei pakke på lørdag med nye spredere som er sotet, nye blinklys, spylerveskeføler og kabel til tempføler for kjørecomputeren. Er ikke helt fornøyd med blinklysa, mulig jeg må selge å kjøpe noen andre. Også skal jeg hente ei pakke på onsdag. (imorgen)
Bimmer Arne Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 De ble handlet hos Koed. Delenr 16-flt-e36-sk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå