Bimmer Arne Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Måtte feilsøke litt idag, da Høyre side bak, skiltbelysning og dashbord belysning ikke funket. Fant feilene i den strømpa som går ut til bagasjelokket. Bygget også om Skiltbelysningen til led pærer. Kjøpte led skilt belysning hos GS men passet ikke helt, så det ble litt modifisering, også passet det. Startet med å demontere alt som ikke trengs. Glasset vippet jeg ut med en tynn skrutrekker. Så var det fram med dremmel å file bort litt som var i veien. Filet bort den tappen som var inni holderen samt litt av holderen der tilkoblingen til led pæra kommer. Dessverre er den nye ledskilt belysningen litt for stor. Fjernet det som var for mye med dremel. Som bilde viser må man fjerne ganske mye. Slik blir den ferdig limt på plass. Og sånn blir ferdig resultat. Bare å tute og kjøre.
///Mysild Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 hvorfor kjøpte du ikke bare pærene på biltema? passer rett in... 0 modifisering men det ble fint
Bimmer Arne Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Kunne gjort det, men som du sikkert ser på glasset på første bilde, er klart for utskifting. Også hadde jeg lyst på å prøve noe nytt. Funker også fint iforhold til checkcontroll.
mossel Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hva syns folket om felgene? Vurderer å bytte til Goldline felgene til GS. Ellers har det ikke skjedd så mye. Byttet front rute på tirsdag. Jeg tror noen goldline`s hadde blitt bra på bilen din! Selv om det er "mange" som bruker de nå om dagen. Gratulere med godkjenningen!
Bimmer Arne Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 Da ble det plutselig hellakkering bestilt. Blir lakkert etter Gatebil på våler.
Dr_S Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Noen spesiell grunn til at den M3 sedanen ble brukt som delebil? Var det noe karosseriskade eller.no? M3 sedan er jo sjeldne saker, så en org M3 sedan synes jeg er synd å hugge. Summen av dine 3 stk E36 hadde sikkert finansiert en org M3
Bimmer Arne Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Var ikke noen skade på den ved første øyekast. Men frontruta var knekt i alle fire hjørnene. Fant også ut hvorfor bilen var hellakkert for noen år tilbake. Hadde vært kollisjonsskadet, fant en del rust i bagasje og motorrom. Så det var nok greit at det gikk som det gikk med den. Den første e36 (svarte) er nok påkostet mer enn hva en orginal M3 med norskskilt koster. Hvis man tar med innkjøpet av bilen rigtig nok.
sladjan Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 hvordan er det med avgifter når det gjelder ombygging egentlig? Måtte du ut med noe der eller?
Dr_S Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Avgifter betaler man hvis man godkjenner bygget og får skilter på bilen. Delebilen bare momser man inn i landet. Problemet er å bli kvitt chassiset, hoggern tar ikke imot.
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Utrolig pen og morro bil Gratulerer med godkjenning P.S gi meg besked om du skal selge skinn interiøret
Bimmer Arne Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Man betaler ikke avgifter hvis bilen har være i Norge i mere enn 10 år.
Bimmer Arne Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Utrolig pen og morro bil Gratulerer med godkjenning P.S gi meg besked om du skal selge skinn interiøret Takk for det. Blir noke finere med litt senk og fått hel lakkert den. Sorry men skinn interiøret blir montert i bilen når den kommer igjen fra lakkering.
Bimmer Arne Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Da har den etterlengtede pakken fra Koed kommet, og bilen rakk akkurat å blir Eu godkjent og klar til Gatebil. Bestilte også ett Coiloverskit fra FK i samme slengen.
sofiero Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Hei jeg hadde tenkt og bygge om en 318i e36 sedan til m3. men jeg lurte på Hvordan fikk du den godkjent gidder du skrive en grundig fremgangsmåte på hvordan du gjorde det?
Ad|oS Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Du får det vel ikke godkjent pga forskjellig vekt. 6-sylinder veier mer enn 4, og det er ikke mulig å skrive ned antall sitteplasser lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå