Rollon Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Jeg er normalt ikke glad i 6x9, men nå vurderer jeg å sette noen inn i min 318 E46 sedan. Er det noen som vet om brakketen til 6x9 som passer på E36 også passer på E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Braketten passer ikke over. 6,5 passer rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 må bare kommentere de "meningsløse" trådoverskriftene. prøv å utfyll litt mer, ang hva problemet osv gjelder, sånn at folk gidder å trykke innom for å lese evt svare deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobbO Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Lurer faktisk på det samme selv.. så vist eg skulle bestemme meg for å putte disse bak i bilen så skulle de passe uten å måtte kutte vekk den "rammen" som er under høytalerne? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Og er det store tiltak for å få inn noen 6x9 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå