Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en prosjekt bil det sitter en 3.5L rekke 6'er med 286hk i..

denne vurderes kanskje solgt. så lurer da på hvilken pris som er fornuftig for denne.

eneste som er feil som jeg hvet om er att mest sannsynlig att innslaget er gåent.

vil først og fremst vite hvilken pris som er fornuftig..derretter kanskje det blir salg:P

takker for svar!

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det er iaff ikke en E28 M5 motor, ligner ikke på M30B34 heller siden den har en helt vanlig rund fordeler. Anbefaler deg og sjekke opp mer om motoren før du annonserer den som M5 motor med 286hk, tviler på at det er mer en 186hk i den motoren ;)

Skrevet

ok..da er det orginalt 218hk...men forrige eier sa att han hadde gjort noe for att han skulle ha 286hk..

hva han evt har gjort aner ikke jeg:P hvet som sagt lite om motoren..hvet bare att det går veldig bra:P

Skrevet

det ser nok helst ut som en M90 (S30 B35LE) som opprinnelig stammer fra e12 m535i, og den har nok desverre ikke mer enn 218 hk :wink:

Skrevet
momo: E28 M30B34 motorer har vel ikke slik fordeler? Dette er en L-jetronic? og E28motorene er motronic?

nei, men nå har ikke jeg sagt det er en m30b34 fra e28 heller har jeg vel????

les innlegget mitt litt nøyere du kjære deg

Skrevet

hehe, begynte og lure om du sporet helt av her serru.. b34'n er mener jeg er motronic ja, med Bosch DME innsprut. Tør jeg ikke si sikkert i farta men :?

Skrevet

oki:P skjønner ikke helt det med motronic:P men samme det..da er det kanskje bare 218hk da..har som sagt ikke peiling på sånnt:P

mye er denne sånn ca verdt?

har ikke sagt att det er m5 motor..har sagt att opplysningene jeg har fått er 286hk..3.5L er det hvertfall..det står på blokka:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...