Superbeetle Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Da holder kanskje fiseprippene med 1.6litersmotorene kjeft hva mener du med denne? jeg har nå hatt en slik motor så jeg veit nok hva dette er! Han mener nok meg Men dette blir jo bare spekulasjoner uansett.. Slik jeg ser det er dette bare en skitten gammel motor uten NOE som helst info med noe som muligens kan være et uorginalt grenrør. Å blande inn bmw motorsport motorer blir jo litt feil.. MULIGHETEN er der, men jeg må nok ha litt mer info før jeg biter på den.. Hva selger betalte for den selv kan jo være en pekepinn til hva denne tidligere eier har gjort med den.. Jeg kan jo slenge ut et bilde av min m43 og si at den har 192hk, skal alltids klare å finne fakta som kan underbygge en slik mulighet Men skal ikke kverulere mer..
Morty999 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 men som jeg har send pm til han så er jeg interesert i å kjøpe denne motoren. men har ikke fått noe svar.
zeroangel Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 har nå snakket med forrige eier. kammene er bytta han mente att eieren før han hadde plana toppen er i hvertfall såpass komprisjon att den nesten ikke klarer og gå på tomgang når den er kald. mente også att innsprut erbytta. og grenrøra. eneste som står på blokka som jeg har sett er 3.5L.
Morty999 Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 er også bare en kam i denne motoren, jeg er intr i motoren, men jeg trenger ikke innsprut eller grenrør, jeg trenger KUN motoren. du har pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå